ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 14 دی 1393 - ساعت 16:21:29
چاپ خبر

«بانگ نی» در فرهنگسرای نیاوران به گوش می‌رسد

کنسرت گروه بخارا با نام «بانگ نی» به خوانندگی صادق میرزا میرزایی پانزدهم دی ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.


742508.jpgکنسرت گروه بخارا با نام «بانگ نی» به خوانندگی صادق میرزا میرزایی پانزدهم دی ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.
قطعاتی که گروه بخارا برای کنسرت «بانگ نی» در نظر گرفته است شامل آثاری از بزرگان موسیقی ایران همچون حسن کسایی، فرهنگی شریف و... همچنین چند ترانه محلی بیرجندی، شیرازی، بختیاری، تالشی و ... با تنظیم  مهدی نامدار و یعقوب نوروزی است.
صادق میرزا میرزایی دوره های  موسیقی را نزد زیدالله طلوعی و همچنین حمید پناهی در موسسه چاووش گذراند و بعد از آن با حمیدرضا نوربخش دوره صدا سازی و ردیف آواز را فرا گرفته است. وی همچنین در کلاس های زنده یاد ذوالفنون و کارگاه های آواز محمد رضا شجریان حضور داشته است.
میرزایی که سابقه برگزاری کنسرت هایی در دانشگاه شریف و دانشکده هنر های زیبا را در کارنامه هنری خود دارد آلبوم  «چشم سخن گو» را توسط انتشارات باربد در سال 1391 منتشر کرد و در ادامه فعالیت های خود گروه بخارا را تشکیل داد. این اجرا دومین کنسرت گروه بخارا است.
مهدی نامدار نوازنده نی، کیا محمد زاده  نوازنده تمبک، نستوه رمضانی نوازنده تار، یعقوب نوروزی نوازنده عود و صادق میرزا میرزایی خواننده از جمله اعضای این گروه هستند.
کنسرت  گروه بخارا  با نام «بانگ نی»  دوشنبه  پانزدهم دی ماه ساعت 21  در سالن  خلیج فارس  فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

کنسرت گروه بخارا «بانگ نی»,صادق میرزا میرزایی, آلبوم «چشم سخن گو»
آمار بازدید : 974
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500