ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 15 دی 1393 - ساعت 11:09:53
چاپ خبر

بهنام صفوی با ˝فرصت کم˝ می‌آید

این خواننده درباره تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود گفت: تک آهنگی با نام "فرصت کمه" با ترانه‌ای از دکتر افشین یدالهی، آهنگسازی سیروان و خودم و تنظیم غلامرضا صادقی و خودم انجام گرفته که تا چند روز دیگر یا نهایتا تا یک هفته دیگر منتشر می‌شود که امیدوارم مورد پسند هوادارانم قرار بگیرد.


52363_635559840156235581_m.jpgاین خواننده درباره تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود گفت: تک آهنگی با نام "فرصت کمه" با ترانه‌ای از دکتر افشین یدالهی، آهنگسازی سیروان و خودم و تنظیم غلامرضا صادقی و خودم انجام گرفته که تا چند روز دیگر یا نهایتا تا یک هفته دیگر منتشر می‌شود که امیدوارم مورد پسند هوادارانم قرار بگیرد.
صفوی درباره آلبوم جدید خود گفت: مرحله پیش تولید آن آغاز شده و با یک سری افراد همکاری‌هایی صورت گرفته اما فعلا قصد ندارم از آن‌ها و همچنین نام آلبوم حرفی بزنم تا زمانی که به صورت حتمی درآید با این وجود انتشار این آلبوم به سال بعد موکول خواهد شد.
خواننده  ادامه داد: تور کنسرت‌هایم را از پنجشنبه ۱۸ دی‌ماه از ساری شروع می‌کنیم و درباره مابقی شهرهای ایران هنوز مجوزهای آن صادر نشده در نتیجه نمی‌توانم نامی از آن‌ها ببرم و فعلا تمرکزمان روی این کنسرت گذاشتیم اما قرارداد کنسرت در کانادا یک و سال نیم است که بسته شده ولی به خاطر اینکه یک سری انتظاراتی که من داشتم برآورده نشد به احتمال زیاد امسال این اتفاق رخ دهد.
بهنام صفوی از تغییر آرایش گروهش در پایان صحبت‌هایش افزود: به جز رهبر ارکستر مابقی اعضای گروه را به خاطر برخی مسائل عوض کردم و در نتیجه به خاطر این تغییرات و البته سورپرایز‌های ویژه تصمیم گرفتیم کنسرت تهران را به تابستان سال بعد بیندازیم.

بهنام صفوی,قطعه "عشق من باش",آلبوم˝فرصت کم˝
آمار بازدید : 1,012
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500