ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 15 دی 1393 - ساعت 20:29:42
چاپ خبر

اثنی عشری در شیراز به صحنه می‌رود

به نقل از روابط عمومی این کنسرت، امیر اثنی عشری درباره جزئیات کنسرت شیراز خود گفت: این اجرا در بخش ویژهٔ هشتمین جشنواره گروه نوازی موسیقی فارس خواهد بود که در دو بخش سه‌گاه و ماهور اجرا می‌شود. سرپرستی و آهنگسازی قطعات گروه "مهبانگ" در این برنامه را محمد علی نجف‌پور و ستار سلطانفر بر عهده خواهند داشت.


52385_635560565182641022_m.jpgبه نقل از روابط عمومی این کنسرت، امیر اثنی عشری درباره جزئیات کنسرت شیراز خود گفت: این اجرا در بخش ویژهٔ هشتمین جشنواره گروه نوازی موسیقی فارس خواهد بود که در دو بخش سه‌گاه و ماهور اجرا می‌شود. سرپرستی و آهنگسازی قطعات گروه "مهبانگ" در این برنامه را محمد علی نجف‌پور و ستار سلطانفر بر عهده خواهند داشت.
این خواننده در خصوص جشنواره گروه نوازی موسیقی فارس، افزود: این جشنواره در بخش‌های مختلفی از قبیل موسیقی کلاسیک ایرانی (سنتی)، موسیقی کلاسیک غربی، موسیقی محلی، موسیقی پاپ و با حضور ده‌ها گروه از سراسر استان فارس برگزار می‌شود که این گروه‌ها در بخش‌های رقابتی و جنبی به اجرای موسیقی می‌پردازند. در بخش ویژهٔ این جشنواره نیز با تشخیص کار‌شناسان از گروههای فاخر برای اجرای موسیقی دعوت به عمل می‌آید تا کنسرتی مستقل را برای مخاطبین این جشنواره به روی صحنه ببرند.
پاکان هیرسایی (سنتور)، سوگل خجسته (نی)، متین آهنگری (کمانچه)، ساینا زمانیان تهماسبی (تار باس)، یاسمین شاه حسینی (عود)، امیرمحمود صفرپور (تنبک و سازهای کوبه‌ای)، محمدعلی نجف‌پور (تار)، ستار سلطانفر (تار) و امیر اثنی عشری (آواز) به عنوان اعضای گروه مِهبانگ در کنسرت شیراز به هنرنمایی خواهند پرداخت.
گروه موسیقی مهبانگ فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز و ضمن برگزاری کنسرت‌های متعدد در تهران و سایر شهرستان‌ها، آلبوم "فصل سرد" به آهنگسازی محمدعلی نجف‌پور و با صدای حمید خزاعی را در سال ۱۳۹۲ منتشر کرد. این گروه هم‌اکنون آلبوم "یزله" به آهنگسازی محمدعلی نجف‌پور و آلبوم "در انتظار سپیده" به آهنگسازی ستار سلطانفر با اجرای این گروه مراحل پایانی ضبط خود را می‌گذراند.

کنسرت، امیر اثنی عشری, گروه "مهبانگ",آلبوم "فصل سرد", آلبوم "یزله"
آمار بازدید : 1,242
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500