ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 16 دی 1393 - ساعت 16:34:22
چاپ خبر

اجراي اركستر نغمه باران در تجليل از مقام جواد لشگري

ارکستر ملی نغمه باران به خوانندگی علی امیرقاسمی و رهبری محمدرضا امیرقاسمی در تجليل از مقام هنري جواد لشگري به روي صحنه مي رود.


-نغمه-باران4076.jpgارکستر ملی نغمه باران به خوانندگی علی امیرقاسمی و رهبری محمدرضا امیرقاسمی در تجليل از مقام هنري جواد لشگري به روي صحنه مي رود.
در اين اجرا كه 25 ديماه در تالار وحدت برگزار مي شود ، اركستر نغمه باران متشكل از 60 نوازنده شاخص و پيشكسوت به خوانندگي علي اميرقاسمي به روي صحنه مي رود و با اجراي قطعاتي از بزرگان موسيقي و نيز جواد لشگری از مقام هنري اين هنرمند تجلیل و قدردانی مي كند.

ارکستر ملی نغمه باران در سال 1385 با هدف اجرای آثار ارکسترال موسیقی ایران تشکیل شد و پس از آن به ترویج موسیقی ملی، محلی و مذهبی ایران زمین پرداخت.
اين اركستر در آهنگسازی و اجرای قطعات علاوه بر شعر کلاسیک، از شعرای شعر و ادب فارسی متعددی همچون کریم فکور، اسماعیل نواب صفا، بهادر یگانه، تورج نگهبان، رهی معیری، معینی کرمانشاهی، فریدون مشیری، حمیدی شیرازی، ایرج تیمور تاش، علی اکبر کنی پور، نواب صفا و بیژن ترفی استفاده کرده است.همچنين تا كنون آثاري از بزرگان و اساتید موسیقی ایران ازجمله جواد لشگری، همایون خرم، حبیب الله بدیعی، علی تجویدی، روح الله خالقی، فریدون حافظی و انوشیروان روحانی را اجرا كرده است.

ارکستر ملی نغمه باران,علی امیرقاسمی,محمدرضا امیرقاسمی,
آمار بازدید : 1,076
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500