ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 17 دی 1393 - ساعت 16:55:35
چاپ خبر

آلبوم ˝بی‌من˝ با صدای سامان عبداله‌زاده به بازار آمد

آلبوم "بی‌من" شامل ۱۲ قطعه است که ۹ قطعه از این آلبوم به زبان فارسی و ۲ قطعه کردی و ۱ قطعه به زبان ترکی خوانده شده است همچنین آهنگسازی و تنظیم و سرایش ترانه تمامی قطعات نیز توسط علیرضا عسکران صورت گرفته است.


52457_635562239640130051_m.jpgآلبوم "بی‌من" شامل ۱۲ قطعه است که ۹ قطعه از این آلبوم به زبان فارسی و ۲ قطعه کردی و ۱ قطعه به زبان ترکی خوانده شده است همچنین آهنگسازی و تنظیم و سرایش ترانه تمامی قطعات نیز توسط علیرضا عسکران صورت گرفته است.
نوازندگانی همچون علیرضا عسکران (پیانو وسازهای الکترونیک)، فیروز ویسانلو (گیتار کلاسیک)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، بابک ریاحی‌پور (گیتار باس)، بابک شهرکی (ویولن)، بابک یوسفی (کلارینت) ناصر رحیمی (فلوت)، بهنام حکیم (بوزوکی)، ایمان جعفری (ساکسیفون)، بهزاد رواقی (سه تار)، هومن غفاری (درامز)، محمد علی زیرک (پرکاشن)، پیمان فلاح (گیتار راک) در این آلبوم هنرنمایی کردند.
پوریا محمودی مدیر برنامه‌های این خوانندهٔ جوان در گفت‌و‌گویی کوتاه از کنسرت‌های سامان عبداله‌زاده خبر داد و اعلام داشت بزودی در شهر‌های مختلف به اجرای برنامه می‌پردازیم.
در روزهای گذشته سامان عبداله‌زاده در شبکه تهران در برنامه تلویزیونی "جمعه تعطیل نیست" حضور داشت و ۲ قطعه نیز در این برنامه اجرا کرد.

آلبوم "بی‌من",سامان عبداله‌زاده
آمار بازدید : 1,012
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500