ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 17 دی 1393 - ساعت 17:02:30
چاپ خبر

آغاز دومین هفته موسیقی تلفیقی در نیاوران

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، گروه "داماهی" چهارشنبه 17 دی ماه ساعت 19 در فرهنسگرای بهمن روی صحنه می‌رود و هفته موسیقی تلفیقی آغاز می‌شود.


52456_635562220315908110_m.jpgبه نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، گروه "داماهی" چهارشنبه 17 دی ماه ساعت 19 در فرهنسگرای بهمن روی صحنه می‌رود و هفته موسیقی تلفیقی آغاز می‌شود.
اعضای گروه دارا دارایی (سرپرست، گیتار بیس)، حمزه یگانه ( کیبورد)، ابراهیم علوی: (عود و گیتار)، رضا کولغانی (خواننده) و شایان فتحی (درامز) هستند. داماهی همچنین قرار است روز سه شنبه 23 دی‌ماه بار دیگر در این هفته موسیقی ساعت 21 روی صحنه برود.
گروه کانال که سال 1382 در قالب یک آنسامبل راک مدرن شکل گرفت و اولین اجرای خود را در سال 1383 برگزار کرد، قرار است در کنسرت خود قطعاتی از آلبوم اول خود با نام "هفت ثانیه نخست شد" و آلبوم دوم خود "برای مثال" را برای مخاطبان خود اجرا کند.
سعید مبینی، مسعود مبینی، میلاد مجذوب، پوریا قربانی و سعید جامع صنایع نوازندگان این گروه هستند. کنسرت گروه کانال پنجشنبه 18 دی ماه ساعت 21 برگزار می گردد .
گروه دونوازی+1 نیز تنها با دونوازنده در تاریخ 19 دی ساعت 21 روی صحنه می‌رود.
همچنین در روز اول هفته موسیقی تلفیقی گروه پیتر سلیمانی‌پور روی صحنه می‌رود. در این گروه جمعی از نوازندگان شاخص موسیقی معاصر ایران حضور دارند.
شهرام غلامی نوازنده عود و پیتر سلیمانی‌پور نوازنده ساکسفون قصد دارند با در میان گذاشتن فراگرفته هایشان از تجربیات گذشته، شرایطی را در برای کشف و شناخت در عرصه‌های ناشناخته موسیقی در لحظات بداهه نوازی و اجرای آثار یکدیگر برای مخاطبانشان خلق کنند. در اجرای همنوازی این دو علاوه بر سازهای اصلی، از ادوات الکترونیک جنبی دیگری نیز استفاده می کنند تا بتوانند فضای متنوع تری را برای کارمشترکشان فراهم کنند.
کنسرت گروه خنیاگران به سرپرستی مهرداد پاکباز نیز روز شنبه 20 دی ساعت 21 روی صحنه خواهد رفت.
مهرداد پاکباز آهنگساز نوازنده گیتار و استاد دانشگاه در این برنامه به بازآفرینی موسیقی فولکوریک شهری و محلی ایران خواهد پرداخت و قطعات این برنامه ساخته های وی هستند. اعضای گروه وی عبارتند از: مهرداد پاکباز: گیتار، محمد انشایی: ویولن، پوررنگ پورشیرازی: کنترباس و آیدین شفایی: کاخن.
هفته موسیقی تلفیقی تهران در ادامه با برگزاری کنسرت هایی ازگروه هایی همچون نور، شوربا، ماکان اشگواری تا تاریخ 23 دی ماه ادامه دارد .
علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند با شماره های 22205087 – 22803631 تماس حاصل نمایند و یا سایت سی گذر مراجعه کنند.

گروه "داماهی" ,دومین هفته موسیقی تلفیقی, آلبوم "هفت ثانیه نخست شد", آلبوم دوم "برای مثال" ,
آمار بازدید : 1,390
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500