ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 18 دی 1393 - ساعت 12:44:01
چاپ خبر

عذرخواهی محسن شریفیان از مخاطبانش

محسن شریفیان قرار بود تا در تاریخ‌های ۲۱ و ۲۲ دی ماه امسال در شهر شیراز به روی صحنه برود که باز هم با وجود تدابیر ویژه این برنامه هم لغو شد و این خواننده باز از اجرا ناکام ماند.


52509_635562561471191318_m.jpgمحسن شریفیان قرار بود تا در تاریخ‌های ۲۱ و ۲۲ دی ماه امسال در شهر شیراز به روی صحنه برود که باز هم با وجود تدابیر ویژه این برنامه هم لغو شد و این خواننده باز از اجرا ناکام ماند.
محسن شریفیان گفت: هنوز برای ما هم علت اینکه چرا برنامه کنسل شد مشخص نیست اما، مطمئنم که دوستان در مرکز موسیقی پشت ما هستند و با این مسئله برخورد می‌کنند.
وی ادامه داد: من آدم سیاسی نبوده و نیستم اما نمی‌فهمم که چرا دولت برای امثال من یک فضای امن ایجاد نمی‌کند؟ چرا بعضی‌ها دوست دارند به ما برچسب‌های ناجور بزنند؟ این کنسلی به هیج وجه به خواسته دل ما نبوده و از همین رسانه از تمام کسانی که قرار بود در کنسرت حضور داشته باشند عذر می‌خواهم.
شریفیان در پایان صحبت‌هایش در باره علت این همه کنسل شدن برنامه‌هایش گفت: باور کنید من هم نمی‌دانم چرایی‌اش را، موسیقی من و گروهم محلی است و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد.
لازم به ذکر است که چندی پیش این خواننده بعد از 16 سال قرار بود که شش سانس در بوشهر زادگاده خود روی صحنه برود که با اعتراضاتی همراه شد و در ادامه مقابله پلیس با این مخالفت‌ها باعث شد که این کنسرت تنها در یک سانس برگزار شود.

محسن شریفیان,لغو کنسرت محسن شریفیان
آمار بازدید : 1,098
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500