ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 20 دی 1393 - ساعت 11:59:44
چاپ خبر

ارجمند: عادت کرده‌ایم رسانه‌ها شمشیر را به رویمان بگیرند

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align: justify; direction: rtl; unicode-bidi: embed;">مدیر کل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه‌ها فقط ضعف‌ها را می‌بینند و عدالت را رعایت نمی‌کنند. ما در وزارت ارشاد دیگر عادت کرده‌ایم که آن‌ها شمشیر به روی‌مان بگیرند؛ اما از آنجا که ما خدمت‌گزار مردم هستیم، همیشه سکوت کردیم.</p><div><br></div>

Pirooz-Arjmand.jpg مدیر کل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه‌ها فقط ضعف‌ها را می‌بینند و عدالت را رعایت نمی‌کنند. ما در وزارت ارشاد دیگر عادت کرده‌ایم که آن‌ها شمشیر به روی‌مان بگیرند؛ اما از آنجا که ما خدمت‌گزار مردم هستیم، همیشه سکوت کردیم.

پیروز ارجمند در اختتامیه جشنواره موسیقی شهناز در اصفهان با بیان این مطلب افزود: در روزهای اخیر دیدم که سایت‌ها به این جشنواره انتقاد کرده و گفته‌اند، چرا بخش خصوصی در این جشنواره همکاری کرده که در پاسخ می‌گویم این وظیفه ماست که از بخش خصوصی حمایت کنیم.

مدیر کل دفتر موسیقی اضافه کرد: ما سال گذشته، مجوز ۱۵۰۰ کنسرت را صادر کردیم که از این میان، سه کنسرت لغو شدند. ما شرایط را طوری ایجاد کرده‌ایم که جوانان برای دیدن کنسرت به خارج از کشور نروند. امروز به‌طور جدی گله‌مندی خود را اعلام می‌کنم. رسانه‌ها روی نقاط ضعف انگشت می‌گذارند و نقاط مثبت را نمی‌بینند.

ارجمند در پایان صحبت‌هایش هم گفت: در دوره دولت قبل ضعف‌های زیادی وجود داشت که به دوره مدیریت ما خورد و الان ما در صدد رفع آن هستیم برای مثال مسئله ارکستر‌ها که ما توانستیم در مدت زمان یک سال آنرا احیا کنیم، در هر صورت خیلی خوشحالم که اساتید به نام شهناز در این برنامه شرکت پیدا کردند.

پیروز ارجمند, جشنواره موسیقی شهناز, رسانه, کنسرت, دفتر موسیقی وزارت ارشاد, مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی,
آمار بازدید : 1,528
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500