ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 20 دی 1393 - ساعت 12:31:21
چاپ خبر

برگزاری کنسرتی به نفع مقام‌دان پیشکسوت موسیقی نواحی/ اسپانسرها جا زدند

<div>سرپرست و آهنگساز گروه موسیقی «سازینه» از تلاش برای برگزاری یک کنسرت موسیقایی به نفع پروین بهمنی مقام‌دان پیشکسوت موسیقی نواحی خبر داد.</div><div><br></div>

748858.jpgسرپرست و آهنگساز گروه موسیقی «سازینه» از تلاش برای برگزاری یک کنسرت موسیقایی به نفع پروین بهمنی مقام‌دان پیشکسوت موسیقی نواحی خبر داد.
پیمان بزرگ‌نیا درباره این کنسرت موسیقی به خبرنگار مهر گفت: دنبال مجوزهایی برای برگزاری یک کنسرت ویژه موسیقی در حمایت از خانم پروین بهمنی آهنگساز و مقام‌دان پیشکسوت موسیقی نواحی هستیم که اهالی موسیقی می دانند این روزها شرایط جسمانی خوبی ندارد و با مشکلاتی روبه رو است که ما اهالی هنر باید کمی به آن واکنش نشان دهیم.
وی ادامه داد: هنوز مکان و زمان اجرای این کنسرت موسیقایی مشخص نیست اما امیدواریم مجوزهای لازم در این زمینه هرچه سریع تر صادر شود که ما نیز هر چه زودتر این کنسرت خیریه را برگزار کنیم. این در حالی است که در صورت کسب مجوزهای لازم، بسیاری از هنرمندان موسیقی نواحی اعلام آمادگی کرده اند که در این کنسرت مشارکت داشته باشند.
بزرگ نیا با اشاره به فعالیت‌های دیگر خود در عرصه موسیقی گفت: به دعوت رایزن فرهنگی کشورمان در صربستان هماهنگی هایی صورت گرفته که طی یک هفته کنسرت موسیقی بختیاری با تکیه بر موسیقی منطقه بویراحمد را در این کشور اجرا کنیم که اگر طبق برنامه ریزی قبلی باشد، بهمن ماه این کنسرت یک هفته ای را در کشور صربستان اجرا خواهیم کرد.
این پژوهشگر مطرح موسیقی نواحی افزود: هم اکنون مشغول گردآوری آوازهایی از موسیقی مناطق شمالی تا جنوبی کشورمان هستم که بر اساس آن ریشه های موسیقایی این مناطق را مورد بررسی قرار داده‌ام و تمایل دارم که این اثر را ضبط و تولید کنم. این در حالی است که آنچه برای کنسرت خیریه خانم بهمنی نیز در نظرگرفته ایم، اثری است که دوست داریم آن را نیز ظبط کنیم اما متاسفانه مدتی است که اسپانسرهای ضبط این آثار جا زدند و دیگر تمایلی به همکاری ندارند. این موضوع بسیار تاسف برانگیزی که این حامیان مالی فقط و فقط به موسیقی پاپ توجه می کنند و موسیقی های دیگر ارزش چندانی برایشان ندارند.
وی در پایان گفت: امیدوارم روزی را شاهد باشیم که اسپانسرهایی که برای حمایت از موسیقی نواحی عقب نشینی کرده اند کمی به این هنر در حالی فراموشی این سرزمین توجه کنند و به یاری کسانی بیایند که جانانه از این هنر، دفاع و نگهبانی می کنند.
سارینه, گروه سارینه, پیمان بزرگ‌نیا, پروین بهمنی
آمار بازدید : 1,093
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500