ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 20 دی 1393 - ساعت 13:22:01
چاپ خبر

حضور شهرداد روحانی در تهران برای برگزاری یک کنسرت متفاوت

<div>شهرداد روحانی نوازنده و آهنگساز برای برگزاری یک کنسرت دو روزه در آینده نزدیک به تهران می‌آید.</div><div><br></div>

Shahrdad Roohani - Copy.jpgشهرداد روحانی نوازنده و آهنگساز برای برگزاری یک کنسرت دو روزه در آینده نزدیک به تهران می‌آید.
حمید اسفندیاری تهیه کننده و ناشر آثار شهرداد روحانی در ایران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این کنسرت طی روزهای دوم و سوم بهمن ماه امسال با تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری آوای مهربانی و حضور نوازندگان مطرح ارکستر سمفونیک تهران به رهبری ارکستر شهرداد روحانی برگزار می شود.
وی ادامه داد: این کنسرت از دو بخش تشکیل شده که بخش اول آن مربوط به اجرای آثار زهی با حضور ارکستری 45 نفره و بخش دوم نیز به اجرای آثار موسیقی فیلم هایی که استاد روحانی تجربه اجرای آن را داشت با حضور ارکستر 60 نفره برای علاقه مندان موسیقی اجرا خواهد شد و تصور می کنم با توجه به توانایی های شهرداد روحانی و حضور یک ارکستر کاملا حرفه ای، مخاطبان شاهد کنسرتی خوب و با کیفیت خواهند بود.
مدیر موسسه آوای باربد گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته شهرداد روحانی فردا یا پس فردا به تهران می آید و احتمالا تمرین‌ها نیز به زودی با حضور وی آغاز خواهد شد و طی روزهای آینده نشست خبری را با حضور وی در تهران برگزار می کنیم تا مخاطبان از جزییات کنسرت اطلاع بیشتری داشته باشند.
شهرداد روحانی قرار بود 24 و 25 مرداد ماه سال گذشته سوئیت سمفونی خلیج فارس را در مرکز همایش های برج میلاد اجرا کند که این کنسرت به دلیل برخی از مشکلات لغو شد.
شهرداد روحانی, کنسرت, تهران, کنسرت متفاوت, آوای باربد,
آمار بازدید : 1,256
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500