ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 20 دی 1393 - ساعت 13:32:12
چاپ خبر

برای بخش موسیقی نواحی فجر کمبود سالن داریم

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر:

<div>دبیر سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اشاره به برگزاری بخش موسیقی نواحی این رویداد موسیقایی از کمبود سالن اجرا برای اجراهای این بخش سخن گفت.</div><div><br></div>

Hasan-Riyahi.jpgدبیر سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اشاره به برگزاری بخش موسیقی نواحی این رویداد موسیقایی از کمبود سالن اجرا برای اجراهای این بخش سخن گفت.
حسن ریاحی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین خبرهای جشنواره موسیقی فجر گفت: به طور حتم موسیقی نواحی یکی از مهم‌ترین گونه های موسیقایی است که باید هم توجه مخاطبان را به این گونه جلب کرد و هم برای پاسداشت این میراث معنوی نهایت تلاش خود را انجام دهیم زیرا در هر جایی از دنیا این موسیقی بومی و محلی یک منطقه است که می تواند مورد توجه قرار گیرد.
این آهنگساز صاحب نام موسیقی کشورمان ادامه داد: طی ماه‌های گذشته صحبت از این است که بخش موسیقی نواحی فجر این بار در قالب یک رویداد معتبر و ارزشمند به صورت جداگانه برگزار شود. در واقع این جشنواره بتواند مانند گذشته به عنوان یک جشنواره مستقل و ملی برگزار شود تا گروه‌های بیشتری در این رویداد حضور داشته باشند.
دبیر سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گفت: خود من زیاد صلاح نمی دانم که بخش موسیقی نواحی در جشنواره بین المللی موسیقی فجر حضور داشته باشد چرا که همین حالا هم برای اختصاص سالن گروه‌های شرکت‌کننده به شدت دچار مشکل هستیم و ناگزیریم در یک برنامه‌ریزی فشرده کاری کنیم که همه گروه‌ها بتوانند در همه بخش ها کارهای خود را ارائه دهند اما با همین اوصاف تاکنون 4 تا 5 گروه موسیقی نواحی را در جشنواره فجر امسال جای داده ایم و البته امیدواریم این تعداد بیشتر هم شود.
ریاحی درباره بخش بین الملل جشنواره موسیقی امسال هم توضیح داد: بعد از انصراف آقای رامین صدیقی از بخش بین المللی فعلا اغلب کارهای بخش بین الملل جشنواره را من انجام می دهم و این قول را می دهم که به سهم خود کاری کنم که گروه‌های خوبی از کشورهای دیگر در جشنواره امسال حضور داشته باشند.
جشنواره موسیقی فجر, موسیقی نواحی, کمبود سالن, حسن ریاحی, دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر, بخش بین‌الملل, رامین صدیقی,
آمار بازدید : 1,245
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500