ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : شنبه 20 دی 1393 - ساعت 13:51:46
چاپ خبر

آلبوم «بی تو» به یاد جلال ذوالفنون منتشر شد

<div>آلبوم موسیقی «بی تو» به یاد جلال سه تار نوازی ایران، استاد جلال ذوالفنون با صدای «علی صدیقی‌راد» به همت واحد موسیقی حوزه هنری استان البرز منتشر شد.</div><div><br></div>

13901228222116218_PhotoL - Copy.jpgآلبوم موسیقی «بی تو» به یاد جلال سه تار نوازی ایران، استاد جلال ذوالفنون با صدای «علی صدیقی‌راد» به همت واحد موسیقی حوزه هنری استان البرز منتشر شد.
به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، آلبوم موسیقی «بی تو» که با تلاش «فخر الدین اندیشه» و سرپرستی «سید بهزاد جعفری» به ثمر رسیده است، همزمان با ایام ماه پر برکت ربیع و میلاد خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) به دوستداران موسیقی سنتی ایران تقدیم شد.
آلبوم «بی تو» شامل یازده قطعه ساز و نوا در موسیقی اصیل ایرانی است که با اشعاری از شاه زیدی و با قطعاتی ماندگار از استاد پر آوازه موسیقی ایران شادروان جلال ذوالفنون و دیگر شاگردان ایشان، تولید و به دوستداران هنر پیشکش شده است.
قطعات دلنشین این اثر با سه تار نوازی سید بهزاد جعفری، کمانچه سید مهبد نبوی، تار اردشیر زاهد، تنبک علی ظفری و دف با هنرنمایی فرید شیخ است.
علی صدیقی راد، خواننده این آلبوم، از شاگردان استاد ذوالفنون است که چندین اجرا نیز به همراه استاد در تهران و شهرهای مختلف کشور داشته است.
بی تو, آلبوم بی تو, جلال ذوالفنون, علی صدیقی راد, فخر الدین اندیشه, سید بهزاد جعفری
آمار بازدید : 1,774
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500