ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 21 دی 1393 - ساعت 16:57:02
چاپ خبر

سه‌گانه ˝کازانوا˝ با صدای مسعود زارع منتشر می‌شود

به نقل از روابط عمومی پروژه کازانوا میثم دهقان، مدیرعامل شرکت "نیم رخ" با اعلام این خبر گفت: اولین سه‌گانه موسیقی پاپ با عنوان «کازانوا - Casanova» که حدود دو سال ساخت آن به طول انجامید، در روزهای آتی رونمایی می‌شود.


52617_635565735166661619_m.jpgبه نقل از روابط عمومی پروژه کازانوا میثم دهقان، مدیرعامل شرکت "نیم رخ" با اعلام این خبر گفت: اولین سه‌گانه موسیقی پاپ با عنوان «کازانوا - Casanova» که حدود دو سال ساخت آن به طول انجامید، در روزهای آتی رونمایی می‌شود.
وی افزود: ترانه بخش اول با عنوان "بهترین احساس"، از سه‌گانه "کازانوا" را روزبه بمانی سروده و آهنگسازی و تنظیم آن را احسان حبیبی انجام داده و میکس و مسترینگ آن نیز توسط ایمان حجت صورت گرفته است. در این قطعه دونوازنده چیره دست همچون امیدحجت و پیام طونی نوازندگی کرده‌اند.
مدیر شرکت نیم رخ آفتاب اظهار داشت: در تولید "کازانوا" سعی کرده‌ایم کار استانداردهای لازم را داشته باشد و بر اساس فضای جامعه و نیاز مخاطب پیش رویم.
وی درادامه درخصوص پروژه "کازانوا" اظهار داشت: سه‌گانه "کازانوا" به خوانندگی مسعود زارع در بخش اول "بهترین احساس" نام دارد و بخش دوم این سه گانه در حال ساخت است که تا پایان سال پخش خواهد شد. در این دو بخش هیچ صحبتی از "کازانوا" نیست و ما دربخش سوم و فینال این سه گانه شنونده ترانه اصلی کازانوا خواهیم بود.
دهقان با تاکید بر اینکه در نیم رخ سعی بر ارائه کارهایی بدیع و به دور از هرگونه تقلید است، افزود تلاش "نیم‌رخ" بر این است تاستاره دیگری به ستاره‌های موسیقی پاپ ایران افزوده شود.
"بهترین احساس" اولین بخش سه‌گانه "کازانوا" است که در این هفته منتشر می‌شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

روابط عمومی پروژه کازانوا میثم دهقان, اولین سه‌گانه موسیقی پاپ,عنوان "بهترین احساس",مسعود زارع
آمار بازدید : 1,663
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500