ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 22 دی 1393 - ساعت 11:25:16
چاپ خبر

شهاب اکبری: ماجرای خوانندگی برای من خیلی جدی نیست

چندی پیش گزارشی با عنوان «آن میکروفون را بده به من» منتشر شد که به بررسی حضور تنظیم کننده ها در عرصه خوانندگی پرداخته بود. در ادامه به سراغ تنظیم کننده هایی رفتیم که در آن گزارش از آنها یاد شده بود. «شهاب اکبری» یکی از همین چهره ها است که تا کنون قطعاتی نظیر «آلرژی»، «پاییز تو راهه» و «اشکای من» و... را با صدای خود منتشر کرده است. او درباره این شاخه از فعالیت هنری خود و همچنین جزئیات همکاری با سایر خواننده ها را مطرح کرد:


297433_383823041684662_1482550375_n.jpgچندی پیش گزارشی با عنوان «آن میکروفون را بده به من» منتشر شد که به بررسی حضور تنظیم کننده ها در عرصه خوانندگی پرداخته بود. در ادامه به سراغ تنظیم کننده هایی رفتیم که در آن گزارش از آنها یاد شده بود. «شهاب اکبری» یکی از همین چهره ها است که تا کنون قطعاتی نظیر «آلرژی»، «پاییز تو راهه» و «اشکای من» و... را با صدای خود منتشر کرده است. او درباره این شاخه از فعالیت هنری خود و همچنین جزئیات همکاری با سایر خواننده ها را مطرح کرد:
این تنظیم کننده در مورد فعالیت خود در زمینه خوانندگی گفت:«تا کنون چهار قطعه با صدای من منتشر شده است و دو قطعه دیگر را هم آماده انتشار دارم که به زودی آنها را ارائه خواهم کرد. ماجرای خوانندگی برای من خیلی جدی نیست به دلیل اینکه در بحث تنظیم مشغول همکاری با خواننده ها هستم. در صورتی که شرایط مناسب باشد و تصمیم خوبی برای من باشد به آلبوم هم فکر خواهم کرد.»
او همچنین جزئیات همکاری با سایر خواننده ها را هم اینگونه عنوان کرد:«این روزها با «حمید عسکری» همکاری دارم و فکر می کنم تنظیم پنج یا شش قطعه در آلبوم او توسط من انجام شده باشد و این پروژه رو به اتمام است. در آلبوم «علیرضا روزگار» هم با چهار یا پنج قطعه حضور خواهم داشت. پیش از ایام محرم هم اولین همکاری من با «مازیار فلاحی» منتشر شد که بازخوردهای خوبی داشت. اگر قرار باشد که به امید خدا در آلبوم جدید او همکاری داشته باشم تغییرات اساسی رخ خواهد داد. در آلبوم «ماه هفتم» سه قطعه را تنظیم کردم که به نظر خودم کارهای خوبی بود و فکر می کنم که مردم و مخاطبان هم راضی بودند.»
شهاب اکبری در پاسخ به انتقاد کم کاری خود هم گفت:«واقعا کم کار نیستم و انتشار دو یا سه آلبوم برای یک تنظیم کننده فکر می کنم خوب باشد. در این بین باید تک قطعات هم وجود دارند که منتشر می شود. شاید دلیل اینکه برخی می گویند من کم کار هستم این باشد که آلبوم ها بیشتر به چشم می آیند و ملاک میزان فعالیت تنظیم کننده ها قرار می دهند. از سویی دیگر در قسمت تک قطعات اسم تنظیم کننده کمتر به چشم می آید.»

عنوان «آن میکروفون را بده به من»,شهاب اکبری, آلبوم «ماه هفتم»
آمار بازدید : 1,444
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500