ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 22 دی 1393 - ساعت 11:34:23
چاپ خبر

˝لحظه‌های بی‌زمان˝ منتشر شد

آلبوم "لحظه‌های بی‌زمان" اثری از روزبه تابنده و منوچهر صهبایی روانه بازار موسیقی شد.


52654_635566510216405216_m.jpgآلبوم "لحظه‌های بی‌زمان" اثری از روزبه تابنده و منوچهر صهبایی روانه بازار موسیقی شد.
آهنگسازی این اثر را روزبه تابنده برعهده داشته و این آلبوم شامل چهار قطعه در ژانر کلاسیک است. قطعات این اثر موسیقایی بر پایه موسیقی کلاسیک ایرانی ساخته شده و منوچهر صهبایی نیز رهبری ارکستر نوازندگان این آلبوم را بر عهده دارد.
این آلبوم در چهار بخش آواز چهارگاه، طلوع، لحظه‌های بی‌زمان و سه‌گانه ایرانی تولید شده است.
"آواز چهارگاه" برگرفته از ملودی‌های موسیقی ملی ایران و در پس زمینه ارکستر زهی تنظیم شده است. قطعه "طلوع" در دستگاه چهارگاه برای کمانچه و ارکستر زهی تنظیم شده است و تم اصلی این قطعه توسط اردشیر کامکار برای ساز کمانچه نوشته شده که در متن این اثر بر آواز چهارگاه و مقدمه ارکستری همراه شده است. قطعه "سه‌گانه ایرانی" نگاهی سه وجهی به زندگی معاصر ایرانی است. هر یک از سه موومان اثر تلاش دارد تا به واکاوی وجهی از زندگی معاصر بپردازد. تنظیم این قطعه نیز برای کوارتت و ارکستر زهی صورت پدیرفته است. تمامی قطعات اثر برگرفته از قطعات اجرا شده این گروه در کنسرت بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بوده و به شیوه آنسامبل ضبط شده است.
در این اثر موسیقایی میلاد عالمی، علی جعفری پویان، میثم مروستی، مهرداد عالمی، سهراب برهمندی، کریم قربانی، زنده یاد علیرضا خورشیدفر، اردشیر کامکار، نیما زاهدی، امین غفاری و .... به عنوان نوازنده حضور دارند.

آلبوم "لحظه‌های بی‌زمان",روزبه تابنده و منوچهر صهبایی,"آواز چهارگاه",
آمار بازدید : 1,061
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500