ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 22 دی 1393 - ساعت 11:40:24
چاپ خبر

بنیامین بهادری به سینما «سپیده» می‌رود

بنیامین بهادری خواننده پاپ امشب دوشنبه 22 دی ماه در سینما سپیده به دیدن فیلم «چند متر مکعب عشق» با مخاطبین می‌نشیند.


14-470.jpgبنیامین بهادری خواننده پاپ امشب دوشنبه 22 دی ماه در سینما سپیده به دیدن فیلم «چند متر مکعب عشق» با مخاطبین می‌نشیند.
این خواننده پاپ که در نماهنگ فیلم «چند متر مکعب عشق» حضور داشته و قطعه‌ای را اجرا کرده است، امشب 22 دی ماه به همراه ساعد سهیلی بازیگر این فیلم با مردم و مخاطبین به دیدن این اثر که برگزیده سی و دومین جشنواره فیلم فجر است، می‌نشیند.
این برنامه نمایش فیلم با حضور بنیامین بهادری و ساعد سهیلی امشب ساعت 20 در سینما سپیده برگزار می‌شود. همچنین در این سینما جمشید و نوید محمودی کارگردان و تهیه کننده «چند متر مکعب عشق و دیگر عوامل این فیلم حضور دارند.
«چند متر مکعب عشق» جوایز متعددی را تا کنون نصیب خود کرده است. همچنین حسیبا ابراهیمی بازیگر نقش اول زن این فیلم با وجود اینکه اولین حضور سینمایی خود را در این اثر تجربه کرده است اما سال گذشته در جشنواره فجر نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است:عبدالسلام که یک مهاجر افغان است، به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول به کار و زندگی ست. عشقی در راه است عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ کس نمی داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام ...
بازیگران «چند متر مکعب عشق» عبارتند از:ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی . مسعود میرطاهری.

بنیامین بهادری,فیلم «چند متر مکعب عشق»,
آمار بازدید : 1,010
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500