ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 24 دی 1393 - ساعت 01:02:22
چاپ خبر

علیرضا عصار سال دیگر دست پر می‌آید / همکاری با روزبه بمانی و افشین یداللهی در آلبوم جدید

بالاخره بعد از مدت‌ها علیرضا عصار سکوت خبری‌اش را شکست گفت: کار ضبط آلبوم جدیدم را مدتی است که شروع کردیم و تعدادی کار هم ساختیم که تمام سعی‌مان این است تا انتشار آن را به سال دیگر موکول کنیم چون به این طرف سال نمی‌رسد.


images.jpgبالاخره بعد از مدت‌ها علیرضا عصار سکوت خبری‌اش را شکست گفت: کار ضبط آلبوم جدیدم را مدتی است که شروع کردیم و تعدادی کار هم ساختیم که تمام سعی‌مان این است تا انتشار آن را به سال دیگر موکول کنیم چون به این طرف سال نمی‌رسد.
عصار در ادامه درباره ترانه‌سریان و آهنگسازان آلبوم جدیدش گفت: در آلبوم با خیلی‌ها کار کردم اما چون مطمئن نیستم که کدامیک از کارها را در آلبوم می‌گذاریم تنها به ذکر چند نام بسنده می‌کنم: بخش عمده اشعار توسط روزبه بمانی، افشین یدالهی، افشین مقدم سروده شده است و یکی دو نفر جوان با استعداد مثل یاسر قنبرلو هم ترانه‌هایی را در اختیار ما گذاشتند. اما در بخش موسیقی هم با علی بیرنگ، رضا روحانی، بهنام جلیلیان کار کردم و تعدای هم از ساخته‌های خودم هست.
این هنرمند درباره جزئیات بیشتر آلبوم گفت: هنوز برای انتخاب نام زود است و از آنجایی که تاریخ دقیق آن مشخص نیست بعید می‌دانم امسال منتشر شود و به طور قطعه انتشار آن به سال بعد می‌افتد. برای ارائه کار هنوز با شرکتی وارد مذاکره نشدیم که ترجیح می‌دهم اطلاعات بیشتر در این زمینه را به سال بعد زمانی که همه چیز قطعی شد واگذار کنم.
او در پایان صحبت‌هایش هم گفت: تعداد تراک‌ها مسئله‌ای استاندارد بوده و سلیقه‌ای نیست مطمئنا از 8 تا کمتر و بیشتر از 11 تا نخواهد بود.
جالب است بدانید اولین تجربه خوانندگی علیرضا عصار به طور رسمی، با اجرای قطعهٔ "عیدانه" به سفارش مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما در سال ۱۳۷۷ شکل گرفت، پس از آن در فیلم سینمایی "مرد عوضی" به اجری قطعهای پرداخت و سپس به همراه محمد اصفهانی، "قدسیان آسمان" را اجرا کرد. مؤثرترین شخصیت در زندگی وی امیرالمؤمنین علی (ع) است. وجود اشعار "مولانا" و طرح مسایل اجتماعی از ویژگی‌های موسیقی علیرضا عصار است. این خواننده معتقد است ترانه خواندن به برقراری ارتباط عاطفی با مردم منجر می‌شود.

علیرضا عصار,روزبه بمانی و افشین یداللهی ,قطعهٔ "عیدانه"
آمار بازدید : 1,362
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500