ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 24 دی 1393 - ساعت 15:10:55
چاپ خبر

اجرای سون در نمایشگاه بین‌المللی تهران / آلبوم سوم گروه در راه است

نمایشگاه بین المللی تهران شب گذشته (۲۳ دی ماه) میزبان جمع کثیری از طرفداران گروه سون متشکل از کیارش پوزشی، آرش قنادی و امیر قنادی بود که در یک شب و دو سئانس، اجرایی زیبا ارائه دادند.


52772_635568257781550651_m.jpgنمایشگاه بین المللی تهران شب گذشته (۲۳ دی ماه) میزبان جمع کثیری از طرفداران گروه سون متشکل از کیارش پوزشی، آرش قنادی و امیر قنادی بود که در یک شب و دو سئانس، اجرایی زیبا ارائه دادند.
این کنسرت با ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شد که آرش قناد از این بابت عذرخواهی کرده و گفت: منتظر ماندیم تا همه شما در سالن جای بگیرید تا آغاز کنیم، خیلی وقت بود که منتظر دیدار شما بودیم چیزی نزدیک به ۲ ماه است که از دیدار شما محروم هستیم و امشب این جدایی به پایان رسید.
سون سپس با اجرای قطعه "ادعا" برنامه را آغاز کرد.
در این کنسرت دو اتفاق خوب مشاهده شد که به نوعی برنامه را چشم‌نواز‌تر کرد و آن پخش همزمان موزیک‌ویدئوی برخی از قطعات همراه با اجرای آن بود. یکی از انتقاداتی که سابق به سالن میلاد وارد می‌شد این بود که افراد حاضر در ردیف‌های انتهایی دید مناسبی روی صحنه ندارند، اما در کنسرت سون با اضافه شدن چندین ال‌‌ای‌دی روی استیج که فقط تصاویر و اتفاقات استیج را به نمایش می‌گذاشت، این مشکل حل شد.
در زمان تنقس برنامه اعضای گروه یک ریمیکس بی‌کلام از چند قطعه خاطره‌انگیز ایرانی و خارجی را اجرا کردند که با استقبال خوب حضار همراه شد.
از دیگر اتفاقات کنسرت دیشب می‌توان به خبر انتشار سومین آلبوم رسمی گروه سون اشاره کرد که آرش قنادی در این باره گفت: به امید خدا سعی داریم تا هر چه زدو‌تر سومین آلبوم را هم به دست شما عزیزان برسانیم.
"باور"، "ستاره"، "دوست دارم"، "ادعا"، "واست می‌میرم"، "یه‌راهی پیش روم بزار"، "بوی عید"، "زمانه" و... از جمله قطعاتی بودند که در این برنامه اجرا شدند و این در حالی بود که بیش از 90 درصد استیج برگزاری کنسرت با ال‌ای دی‌های بزرگ پوشش داده شده بود.
دیشب در این دو سئانس پزمان فره‌مند، حسین شریفی، حسن فراهانی محمد زمانی‌، هادی جداری، بهروز علیاری، سعید حسن‌زاده، مهرشاد خدابخشی، حمدیرضا نصرالهی و... به عنوان اعضای ارکستر، گروه سون را یاری کردند.
قطعه "دوستت دارم" به عنوان آخرین قطعه بود که در سالن اجرا شد.
این کنسرت به همت شرکت فرهنگی و هنری آوای دوران به مدیریت رسول ترابی برگزار شد.

گروه سون , قطعه "ادعا",آلبوم سوم گروه سون,
آمار بازدید : 1,852
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500