ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 24 دی 1393 - ساعت 16:00:38
چاپ خبر

چرا عالیم قاسم‌اف بدون دخترش به روی صحنه رفت؟

شب سوم کنسرت خواننده مطرح آذربایجان بدون حضور دختر این هنرمند، فرقانه قاسم‌اف برگزار شد.


1421048569425_hamidreza dastjerdi -13.JPGشب سوم کنسرت خواننده مطرح آذربایجان بدون حضور دختر این هنرمند، فرقانه قاسم‌اف برگزار شد.
این کنسرت قرار بود شامگاه 23 دی ماه و در ساعت 18 برگزار شود. در حالی که بیش از یک و نیم ساعت از زمان اعلام شده می‌گذشت و مردم زیادی در بیرون تالار وحدت پشت درهای بسته حضور داشتند،‌ این اجرا آغاز شد.
عالیم قاسم‌اف در ابتدای برنامه که روی صحنه آمد، در حالی که هیچ یک از نوازنده‌های ارکستر بادی روی صحنه نبودند، به تنهایی و با نوازنده تارش به اجرای برنامه پرداخت.
وی در ابتدای برنامه ضمن عذرخواهی از حاضران بابت معطلی در سرمای بیرون سالن، از نهایت سعی‌اش برای ساختن شبی پرخاطره خبر داد و اعلام کرد که به‌دلیل خستگی صدای دخترش، او در اجرای این شب غایب خواهد بود.
در این بین «فرقانه قاسم‌اف» که در تمام طول برنامه در نزدیکی صحنه نشسته بود و به پدرش انرژی می‌داد، در مصاحبه کوتاهی گفت: «قدر این مردم هنر دوست را باید بدانید.»
در اواخر اجرای عالیم قاسم‌اف، ارکستر بادی تهران به روی صحنه آمد و چند قطعه را طبق برنامه قبلی اجرا کرد.
سینا ذکایی - سرپرست ارکستر بادی - در انتهای برنامه پشت تریبون قرار گرفت و ضمن عذرخواهی از تمام حاضران، از بانوی هنرمند آذربایجانی درخواست کرد که برای تجلیل به همراه پدرش روی صحنه بیاید.

کنسرت عالیم قاسم‌اف,فرقانه قاسم‌اف
آمار بازدید : 1,111
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500