ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 25 دی 1393 - ساعت 18:07:20
چاپ خبر

کاوه شفیعی در جشنواره موسیقی فجر به صحنه می‌رود

کاوه شفیعی، نوازنده سنتور گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر هستم که قرار است در بخش نسلی دیگر به اجرای برنامه بپردازم.


52809_635568431163999182_l.jpgکاوه شفیعی، نوازنده سنتور گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر هستم که قرار است در بخش نسلی دیگر به اجرای برنامه بپردازم.
این نوازنده سنتور درباره این کنسرت بیان کرد: در این کنسرت به مدت 25 دقیقه به صحنه می‌روم و قرار است قطعاتی در دستگاه سه‌گاه را با ساز سنتور برای مخاطبان اجرا کنم.
شفیعی تاکید کرد: قطعات از قبل تمرین نشده است و به صورت بداهه‌نوازی اجرا می‌شود، همچنین برخی از قطعات براساس ردیف‌های موسیقی ایرانی است.
این نوازنده در ادامه خاطرنشان کرد: این دومین باری است که در جشنواره موسیقی فجر به صحنه می‌روم که اولین بار به همراه زنده یاد احمد ابراهیمی در این جشنواره به اجرای برنامه پرداختیم.
این نوازنده سنتور در پایان افزود: جشنواره موسیفی فجر بهترین فرصت برای هنرمندان است که با هنر خود به دیدار مخاطبان بروند، البته بهتر است این جشنواره‌ها در طول سال چندین بار برگزار شود زیرا فرصت مناسبی برای هنرمندان جوان فراهم می کند.
کاوه شفیعی از سنین کودکی به فراگیری موسیقی پرداخت و یکی از شاگردان رحمت‌الله عنایتی است. او معتقد است سبک استاد ورزنده باید در حوزه موسیقی فراگیرتر شود. همچنین این نوازنده سنتور ردیف‌های آوازی را نزد احمد ابراهیمی آموخته است.

کاوه شفیعی,سی‌امین جشنواره موسیقی فجر,
آمار بازدید : 1,343
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500