ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : جمعه 26 دی 1393 - ساعت 14:25:55
چاپ خبر

اجرای نوازنده نامدار ایرانی در هلند

کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده برجسته ایرانی در عرصه های بین المللی 13تا 15 فوریه (24 تا 26 بهمن ماه سال جاری) به همراه 'رمبرنت جز تریو' به ترتیب در شهرهای اوترخت ، آمستردام و رتردام کشور هلند روی صحنه خواهد رفت .


alishapour-370x247.jpgکیهان کلهر آهنگساز و نوازنده برجسته ایرانی در عرصه های بین المللی 13تا 15 فوریه (24 تا 26 بهمن ماه سال جاری) به همراه 'رمبرنت جز تریو' به ترتیب در شهرهای اوترخت ، آمستردام و رتردام کشور هلند روی صحنه خواهد رفت .
کیهان کلهر به همراه این گروه ساعت 15 :20 در سالن' RASA ' شهر اوترخت ، 30 :20 در محل 'Orgelpark' آمستردام و ساعت 30 :16 در 'De Doelen' شهر روتردام برنامه خود را اجرا می کند.
در این اجرا در کنار کیهان کلهر اعضای 'رمبرنت جز تریو' با بهره گیری از سازهای کنترباس ، پرکاش و پیانو آثاری را بر پایه بداهه پردازی را اجرا می کنند .
کیهان کلهر چندی پیش نیز به همراه ارکستر بالتیمور اجرای موفقی را روی صحنه برد که با تمجید رسانه های تخصصی موسیقی جهان روبرو شد.
کنسرت کلهر به همراه گروه جاده ابریشم و ارکستر فلارمونیک شیکاگو از مهمترین موفقیت های این نوازنده با گروه جاده ابریشم بود
اوج دوران کلهر زمانی بود که آلبومی به همراه اردال ارزنجان نوازنده باقلامای ترکیه ای را با نام''باد' از طریق انتشارات ecm منتشر کرد.
تلاش های وی در عرصه بین المللی موسیقی شرق موجب شد که به عنوان تنها نوازنده ایرانی چهار بار نامزد دریافت جایزه موسیقی گرمی شود.
لقب هایی همچون جادوگر ،اسطوره و . . . از جمله کلماتی است که در رسانه های هنری معتبر به وی نسبت داده شده است.

کیهان کلهر, اعضای 'رمبرنت جز تریو',آلبوم باد
آمار بازدید : 1,189
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500