ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 27 دی 1393 - ساعت 18:50:44
چاپ خبر

از کنسرت در ایران خبر ندارم

سامی یوسف مطرح‌ترین خواننده جهان اسلام با انتشار پیامی ویدیویی خطاب به مردم ایران، شایعات اخیر مربوط به برگزاری کنسرت در بهمن ماه سال جاری در تهران را تکذیب کرد. او در این پیام ویدیویی که در بخش اول و اخرش به زبان فارسی و در بخش میانی‌اش به زبان انگلیسی صحبت کرده، تمام تبلیغات و بلیت فروشی این کنسرت در تهران را جعلی و غیرواقعی خوانده است.


SAMIYUSUF-NEW-Inp-01.jpgسامی یوسف مطرح‌ترین خواننده جهان اسلام با انتشار پیامی ویدیویی خطاب به مردم ایران، شایعات اخیر مربوط به برگزاری کنسرت در بهمن ماه سال جاری در تهران را تکذیب کرد. او در این پیام ویدیویی که در بخش اول و اخرش به زبان فارسی و در بخش میانی‌اش به زبان انگلیسی صحبت کرده، تمام تبلیغات و بلیت فروشی این کنسرت در تهران را جعلی و غیرواقعی خوانده است.
این خواننده ایرانی الاصل و فرزند بابک رادمنش آهنگساز، ترانه سرا و خواننده مطرح موسیقی ایران در این پیام ویدیویی که روز ۱۵ ژانویه منتشر شده، گفته است: «سلام با آرزوی سلامتی برای عزیزانم در ایران (به زبان فارسی) شایعاتی در رابطه با کنسرت من در ایران مطرح شده است. اخیرا متوجه شدم که بلیت‌های این کنسرت در مدارس نیز به فروش می‌رسد. می‌خواهم کاملا روشن اعلام کنم که مسلما در حال حاضر هیچ کنسرتی برنامه ریزی نشده است. من نمی‌دانم که چه کسی این شایعات را منتشر می‌کند و نمی‌دانم چه کسانی قرار است این کنسرت را برگزار کنند. حتی خودم و اعضای تیم هم در جریان این کنسرت نیستند. از شما می‌خواهم که لطفا حمایت نکنید و بلیت‌های این کنسرت را خریداری نکنید. دعا می‌کنم ان شاء الله همه شما را در قالب یک دعوت و یک کنسرت رسمی در کشور محل تولدم ملاقات کنم. خداوند به شما خیر دهد و تا آن موقع... (به زبان انگلیسی)  خدا نگه دار و به امید دیدار. (به زبان فارسی)»
آلبوم ششم «سامی یوسف» با عنوان «ترانه‌های راه» با تم سنتی ایرانی – اسلامی با اشعاری از پروفسور حسین نصر فیلسوف مسلمان مطرح و صاحب کرسی مطالعات سنتی دانشگاه جرج واشنگتن روز اول ژانویه سال نوی میلادی منتشر شده است.
سامی در این آلبوم یک ترانه کاملا فارسی به نام «ز عشقت» را نیز اجرا کرده است.

سامی یوسف,آلبوم ششم «سامی یوسف»,آلبوم ترانه‌های راه,ترانه «ز عشقت»
آمار بازدید : 1,174
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500