ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 27 دی 1393 - ساعت 19:50:57
چاپ خبر

خاطره بازی از گل هیاهو تا عشق یعنی...

کنسرت «فریدون آسرایی» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.


vvv.jpgکنسرت «فریدون آسرایی» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
خواننده و آهنگساز آلبوم موفق «غریبه» که دو هفته پیش جدیدترین آلبوم خود با عنوان «عشق یعنی...» را منتشر کرده بود، هفته گذشته به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» در تهران روی استیج رفت و برای مخاطبانش به اجرای زنده آثار عاشقانه‌اش پرداخت. این هنرمند علاوه بر قطعاتی از آلبوم جدید، آثار پرطرفدار قبلی‌اش را نیز خواند.
لعیا زنگنه، عبدالجبار کاکایی، رسول یونان، پاشا یثربی، سامان جلیلی، بهنام کریمی، محمد سلیمی، پرند زاهدی، شاهد صادقپور، روزبه نعمت الهی و کسرا زندیان، از جمله میهمانان فریدون در کنسرت زمستانی‌اش بودند.
در این کنسرت که قطعات آن توسط «بهروز صفاریان» تنظیم شده بودند، «ایمن خراسانی‌راد» رهبری ارکستر و نوازندگی گیتار الکتریک را بر عهده داشت و نیما رمضان (گیتار الکتریک)، کارن زیاری (کیبورد)، سینا پرتوی (درامز)، پژمان فرهمند (پرکاشن)، مجید برومند (گیتار باس)، علیرضا فیروزی (ویولن) و پیام شفاهی (سینت سایزر) سایر نوازندگان بودند.
نگاهت، گل ناز، عشق ناز، سلام، جاذبه، دوست دارم، گل هیاهو، افسون، ببخشید، طاقت بیار و هنوزم همونی، از جمله قطعاتی بودند که در این برنامه به اجرا در آمدند.
در ادامه عکس‌های «سعید عبداللهی» از این کنسرت و حاشیه‌هایش را مشاهده نمایید.

کنسرت «فریدون آسرایی», آلبوم «غریبه», آلبوم «عشق یعنی...» ,
آمار بازدید : 1,439
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500