ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 27 دی 1393 - ساعت 20:33:35
چاپ خبر

فرزاد فرزین دو قطعه جدید در کنسرت خود رونمایی کرد

یکی از خصوصیات بارزی که در فرزاد فرزین وجود دارد جدای از شخصیت متین‌اش، این است که به مخاطبش احترام گذاشته و برای حضورش ارزش قائل است این مسئله را می‌توانید بعد از حضور در یکی از اجراهای زنده‌اش شاهد باشید، از دکور سالن گرفته تا نورپردازی همه و همه نشان از توجه به مخاطب دارد و صرف قرار گرفتن روی استیج و چند قطعه تکراری را زنده خواندن نیست، شب گذشته هم مانند دیگر اجراهای این خواننده؛ فرزین با همراهی یار همیشگی‌اش یعنی کیوان ملک مطیعی در نقش کارگردان هنری این سئانس را به بهترین نحو برگزار کرد تا طعم آن برای مدت‌ها از یادمان نرود.


52871_635570902868532501_m.jpgیکی از خصوصیات بارزی که در فرزاد فرزین وجود دارد جدای از شخصیت متین‌اش، این است که به مخاطبش احترام گذاشته و برای حضورش ارزش قائل است این مسئله را می‌توانید بعد از حضور در یکی از اجراهای زنده‌اش شاهد باشید، از دکور سالن گرفته تا نورپردازی همه و همه نشان از توجه به مخاطب دارد و صرف قرار گرفتن روی استیج و چند قطعه تکراری را زنده خواندن نیست، شب گذشته هم مانند دیگر اجراهای این خواننده؛ فرزین با همراهی یار همیشگی‌اش یعنی کیوان ملک مطیعی در نقش کارگردان هنری این سئانس را به بهترین نحو برگزار کرد تا طعم آن برای مدت‌ها از یادمان نرود.
در ابتدای برنامه نور سالن کم شد و تصاویر این هنرمند در ال ای دی های سالن پخش شد همچنین اینکه چند پرده نمایشی هم روی استیج وجود داشت که همراه با ال ای دی ها در حال نمایش بودند و بعد از چند دقیقه صدای آشنای فرزین از سالن پخش شد اما هنوز خبری از حضور او روی سن نبود تا اینکه به یک باره او از همان پرده‌های نمایشی وارد استیج شد و استارت برنامه را با قطعه "برو برو" آغاز کرد.
فرزاد فرزین در کنسرتش با انرژی هر چه تمام‌تر بر روی استیج در حرکت بود و این انرژی را متقابلا به حضار داخل سالن نیز وارد می کرد.
در این کنسرت گلچینی از آلبوم‌های این خواننده اجرا شدند قطعاتی چون : برو برو، کی می‌تونه، برگرد، کوچه‌ها، من و تو، نرو، نگرانتم، من می‌خوام که باشی، هدفون، بچه ، شانس، ماه عسل و ای وای در این یک ساعت و نیم اجرا شدند.
"بچه"، "ماه عسل" و "شانس" از جمله قطعاتی بودند که مثل همیشه بیشتر از بقیه مورد توجه حاضران در سالن قرار گرفتند.
داریوش شهریاری، کیوان ملک مطیعی، برادران بوشهری، ناصر زینعلی، مهدی صفایی از جمله مهمانان ویژه‌ای بودند که در این کنسرت حضور داشتند.
این هنرمند شب گذشته دو قطعه جدید اجرا کرد که یکی از آن‌ها با نام "کوچه‌ها" یک هفته‌ای است که منتشر شده و تیتراژ برنامه‌ای با نام "یک" است که بزودی از شبکه اول سیما پخش خواهد شد و دیگری قطعه‌ای اسلو با نام "عاشق" که آن هم تیتراژ یکی سریال تلویزیونی با نام "آخرین بازی" به کارگردانی سعید سهیلی‌زاده است که از 20 دی ماه از شبکه تهران در حال پخش است.
در این برنامه مهران خلیلی، بهرنگ معتمدی، امیر میلاد نیکزاد، مهرداد معافی ، کسری خدیور و.. به عنوان اعضای ارکستر فرزین را در این دو شب همراهی کردند.
قطعه "ای وای"به عنوان قطعه پایانی برنامه اجرا شد.

فرزاد فرزین,قطعه "برو برو"قطعه کوچه ها,قطعه یک
آمار بازدید : 1,154
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500