ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 28 دی 1393 - ساعت 17:51:16
چاپ خبر

مصباح قمصری با آتش بازگشت

به نقل از روابط این آلبوم،  بخش دوم آلبوم "لمس" با نام "بازگشت به آتش" با حضور پررنگ خود قمصری در تمام مراحل کار اعم از آهنگسازی، میکس و مستر صبح امروز توسط شرکت سی لحن باربد منتشر و مرکز پخش موسیقی جوان آن را توزیع کرد.


5553.jpgبه نقل از روابط این آلبوم،  بخش دوم آلبوم "لمس" با نام "بازگشت به آتش" با حضور پررنگ خود قمصری در تمام مراحل کار اعم از آهنگسازی، میکس و مستر صبح امروز توسط شرکت سی لحن باربد منتشر و مرکز پخش موسیقی جوان آن را توزیع کرد.
قصمری که پیش از این گفته بود بخش دوم "لمس" با نام "بازگشت به آتش" منتشر خواهد شد و در این آلبوم جدید یادداشتی نوشته با این مضمون که: نماد‌ها و سمبل‌های گرافیکی و صوتی به طور ناخودآگاه بر تفکر و متعاقبا بر زندگی ما تاثیر مستقیم می‌گذارند، گرچه ممکن است ضمیر خود‌آگاه‌مان متوجه آن‌ها نباشد. به بیان دیگر سمبل‌ها زبان ذهن هستند. به نظر می‌رسد از تمدن‌های کهن تا به امروز دانش شناخت و تاثیر ناخودآگاه بر ذهن مردم همواره از سوی حکام و رهبران مورد استفاده بوده. بعضی مخرب و استثمارگرایانه و بعضی سازنده و مثبت. گویی بهترین راه هدایت مردم، هدایت تفکر آنهاست. هدایتی که برای آن هیچ مخالفت و مقاومتی وجود نخواهد داشت که هنر بر‌ترین ابزار آن است. این در حالیست که توده مردم با جنگ‌های فرمال و نمایشی سر گرم می‌شوند. حدود یک دهه پیش نقطه آغاز پژوهش من در مقوله تاثیر هنر بر ذهن بود. در برخورد با موضوع سمبل‌های صوتی منبع مطالعاتی درخور توجهی نیافتم. گویی دانشی سری بود. این خلاء مرا بر آن داشت تا به تحلیل موسیقایی آثاری بپردازم که همواره می‌شنیدم. یافتن حقیقت نیازی به سفر دور دنیا ندارد، حقیقت روی همین صندلی‌ای که بر آن نشسته‌اید پنهان است. پروژه "لمس" به اشتراک گذاشتن این تجربیات با شماست.
وی پیش از این درباره آلبوم بعدی خود در گفتگویی بیان داشته بود: تا دو سال دیگر آلبوم جدید منتشر نخواهم کرد، در سالی که گذشت خیلی پرکار بودم و این موضوع کمی من را از نظر درونی عقب انداخت. و به همین دلیل فکر نکنم آلبوم بعدی تا سال دیگر آماده شود و برای همین احتمالا تاریخ انتشار اثری بعدی، دو سال دیگر خواهد بود.
لازم به ذکر است که این آلبوم ۹ قطعه داشته و قطعات آن: فرینش موهوم (بخش ۱)، آفرینش موهوم (بخش ۲)، لمس، من، دماغه امید نیک، چشم آتش، مرگ یک اسطوره (بخش ۱)، مرگ یک اسطوره (بخش ۲) و سایه خورشید (بخش ۳) را شامل می‌شوند.

آلبوم "لمس",مصباح قمصری,قطعه"بازگشت به آتش"
آمار بازدید : 1,071
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500