ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 29 دی 1393 - ساعت 23:23:45
چاپ خبر

هنرمندان موسیقی هرمزگان اسفندماه به روسیه و بلاروس اعزام می شوند

«علیرضا درویش نژاد» روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی ایران برای اعزام موسیقی بومی و محلی هرمزگان به خارج از کشور، گروهی از بهترین نوازندگان و خوانندگانی از سراسر استان شکل گرفت که در اسفند ماه به روسیه و بلاروس سفر خواهند کرد.


81469205-6211767.jpg«علیرضا درویش نژاد» روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: براساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی ایران برای اعزام موسیقی بومی و محلی هرمزگان به خارج از کشور، گروهی از بهترین نوازندگان و خوانندگانی از سراسر استان شکل گرفت که در اسفند ماه به روسیه و بلاروس سفر خواهند کرد.
وی گفت: بی شک موسیقی هرمزگان به عنوان نماینده ایران حضوری درخشان و تاثیرگذار خواهد داشت و با افتخار به میهن اسلامی باز خواهد گشت.
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی هرمزگان افزود: موسیقی هرمزگان به عنوان هنر اول استان در سال های اخیر به برکت حمایت های صورت گرفته و تلاش هنرمندان این حوزه تا حد زیادی توانسته به جایگاه اصلی خود درسطح ملی و حتی بین المللی دست یابد.
وی افزود: بسیاری از هنرمندان موسیقی هرمزگان در سطح ملی مشغول به فعالیت هستند و این استان به لحاظ اجرای کنسرت های فاخر و درجه یک در کشور مقام دوم را پس از تهران دارد و رسیدن به این جایگاه مرهون تلاش جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بوده است.

علیرضا درویش نژاد,اعزام هنرمندان موسیقی هرمزگان به روسیه وبلاروس
آمار بازدید : 959
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500