ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393 - ساعت 11:55:15
چاپ خبر

حضور مرتضی پاشایی در کنسرت بابک جهانبخش / شبی احساسی با خواننده ˝اکسیژن˝

در وصف بابک جهانبخش تنها می‌توان به احساسی بودن او اشاره ویژه‌ای کرد، اگر بخواهم توضیح بیشتری در این زمینه بدهم می‌توانم بگویم که جهانبخش دقیقا چیزی است که می‌خواند، شخصیتش کاملا در تلاقی با آهنگ‌هایش است یعنی کاملا با احساس و ساده.


53183_635576069185451924_m.jpgدر وصف بابک جهانبخش تنها می‌توان به احساسی بودن او اشاره ویژه‌ای کرد، اگر بخواهم توضیح بیشتری در این زمینه بدهم می‌توانم بگویم که جهانبخش دقیقا چیزی است که می‌خواند، شخصیتش کاملا در تلاقی با آهنگ‌هایش است یعنی کاملا با احساس و ساده.
بابک جهانبخش در سالن نمایشگاه بین المللی در دو شب و هرشب دو سئانس در حالی روی صحنه رفت که استارت کار با اجرای قطعه "معجزه" همراه بود.
آهنگ‌هایی که در سئانس اول این برنامه اجرا شدند می‌توان به اکسیژن،‌ای دل، چشماتو باز کن، دلتنگی، من و سازم، من و بارون، تو چشمای منی، نیز اشاره کرد.
در ادامه نیز وقفه کوتاهی اتفاق افتاد که پس از آن به ترتیب آهنگ‌های برف. معجزه، راز، عاشق‌تر، چی شده.، تو حواست نیست، با صدای این خواننده مردمی احرا شدند.
این خواننده در انتها برنامه از تمامی طرفداران خود تشکر کرد و گفت: "من و اعضای گروه تمام سعی خودمان را کردیم تا شما راضی باشید. ممنون از این همه محبت و انرژی که به ما می‌دهید از اینکه هستید ممنونم و خدارا شاکرم.".
ﯾﺎﺷﺎﺭ ﺧﺴﺮﻭﯼ (ﺳﺎﮐﺴﯿﻔﻮﻥ)، ﺑﺎﺑﮏ ﺭﯾﺎﺣﯽ‌ﭘﻮﺭ‏ (ﮔﯿﺘﺎﺭ ﺑﯿﺲ)، ﺭﺿﺎ ﺗﺎﺟﺒﺨﺶ (ﭘﯿﺎﻧﻮ ﻭ ﺭﻫﺒﺮ ارکستر)، اﻧﻮﺷﯿﺮﻭﺍﻥ ﺗﻘﻮﯼ‏ (ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﻭ ﻫﻤﺨﻮﺍﻥ)، اﯾﻠﯿﺎﺭ ﺧﺴﺮﻭﯼ (ﺩﺭﺍﻣﺰ)، ﻣﺴﻌﻮﺩ همایونی (گیتار اﻟﮑﺘﺮﯾﮏ)، ﺑﻬﻨﺎﻡ ﺣﮑﯿﻢ (ﺑﻮﺯﻭﮐﯽ ﻭ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﺍﺳﭙﺎﻧﯿﺶ‏) و مهران ﻓﺮﺷﺒﺎﻑ (ﭘﺮﮐﺎﺷﻦ‏) اعضای ارکستر خواننده آلبوم "اکسیژن" را تشکیل می‌دادند.
بابک جهانبخش قطعه "من و بارون" را به روح زنده‌یاد مرتضی پاشایی تقدیم کرد و از هوادارانش که در سالن حضور داشتند درخواست کرد که این آهنگ را به خوبی همراهی کنند که با استقبال بی‌نظیری همراه بود و تمام سالن یک صدا این قطعه پرطرفدار را با خواننده مورد علاقه خودشان نیز همراهی کردند.
تراک "دوست دارم" هم به عنوان آخرین قطعه در سالن اجرا شد.
این کنسرت به همت شرکت ˝اکسیر نوین˝ به تهیه‌کنندگی رضا خانزاده برگزار شد و فرهاد نجفی. پیام هوشمند. محمد معینی از جمله میهمانان ویژه این کنسرت بودند.

بابک جهانبخش ,قطعه "معجزه",قطعه "من و بارون"اجرای ند قطعه از پاشای در کنسرت بابک جهانبخش
آمار بازدید : 1,411
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500