ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393 - ساعت 11:59:47
چاپ خبر

کنسرت مشترک سامان احتشامی و مجید ناظم‌پور در جشنواره موسیقی فجر

مجید ناظم‌پور، خواننده و نوازنده عود گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی برگزار می‌شود.


53130_635574425645657199_m.jpgمجید ناظم‌پور، خواننده و نوازنده عود گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی برگزار می‌شود.
این نوازنده با اشاره به اینکه این کنسرت شامل دو بخش است، افزود: در بخش اول این کنسرت به همراه سامان احتشامی به صحنه می‌رویم و در بخش دوم به همراه گروه عود کبیر به اجرای برنامه می‌پردازیم.
ناظم‌پور در ادامه بیان کرد: کنسرت من و سامان احتشامی به دو نوازی پیانو و بربت اختصاص دارد که هدف ما این است دو ساز جهانی پیانو و بربت را در کنار هم و در قالب یک گفتمان اجرا کنیم.
این خواننده تاکید کرد: با توجه به اینکه خواستگاه پیانو غرب و خواستگاه ساز بربت مشرق زمین است که با حفظ اصالت‌ها و فضای خاص هر کدام از این دو ساز سعی کردیم یک رابطه احساسی و عاطفی بین دو ساز ایجاد کنیم.
مجید ناظم‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های من و سامان احتشامی برای مخاطبان اجرا می‌شود، همچنین بخشی از این برنامه به اجرای آثار گذشتگان اختصاص دارد.
ناظم‌پور گفت: بخش دوم این برنامه به گروه نوازی عود اختصاص دارد که انواع ساز عود در کنار هم قرار دارند و از انواع ساز عود فراموش شده در ایران در این کنسرت استفاده می‌کنیم.
این نوازنده عود در پایان گفت: قطعات این بخش از ساخته‌های خودم است که توسط گروه عود زریاب اجرا می‌شود و این گروه به یاد زریاب کبیر نوازنده معروف عباسی تشکیل شده است.

مجید ناظم‌پور,کنسرت مشترک سامان احتشامی و مجید ناظم‌پور ,سامان احتشامی,گروه عود زریاب
آمار بازدید : 1,159
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500