ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393 - ساعت 12:11:02
چاپ خبر

تور موسیقی مشکی‌پوشان در تهران و شهرستان‌ها/ همکاری رضا صادقی و پویا نیک‌پور در آلبوم ˝خارج از تصور˝

پویا نیک‌پور، نوازنده و رهبر ارکستر رضا صادقی گفت: رضا صادقی به زودی در تهران و شهرستان‌ها به صحنه می‌رود که قرار است این کنسرت‌ها در جنوب کشور و مناطق شمالی از جمله اهواز، دزفول، ماهشهر و..... برگزار شود.


53166_635576064911044416_m.jpgپویا نیک‌پور، نوازنده و رهبر ارکستر رضا صادقی گفت: رضا صادقی به زودی در تهران و شهرستان‌ها به صحنه می‌رود که قرار است این کنسرت‌ها در جنوب کشور و مناطق شمالی از جمله اهواز، دزفول، ماهشهر و..... برگزار شود.
این نوازنده پیانو در ادامه بیان کرد: در این کنسرت‌ها قطعاتی از آلبوم "همین" و تک ترک‌هایی که به تازگی توسط این خواننده پاپ منتشر شده است را اجرا کنیم، همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعاتی که مخاطبان با آن قطعات خاطره دارند اختصاص دارد.
رهبر ارکستر رضا صادقی درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت‌ها میلاد عالمی، امیر شهابی، آرش مقدم، سعید صارمی، دارا دارایی و ..... به عنوان نوازنده حضور دارند.
این خواننده در ادامه از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد و تاکید کرد: آلبوم جدیدم با عنوان "خارج از تصور" در مراحل نهایی قرار دارد و این اثر موسیقایی به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.
این نوازنده درباره قطعات این اثر خاطرنشان کرد: این آلبوم شامل 12 قطعه است و نام قطعات آن تنهایی، رد پا، مثله روز اول، مکث، رابطه، دیروز و امروز، وقتی می‌خندی، با هم و تنها، تقویم تکراری، خارج از تصور و ..... است.
نیک پور افزود: 10 ترانه این اثر توسط مهدی عیوبی سروده شده است و یک قطعه با عنوان "خارج از تصور" را با همکاری رضا صادقی اجرا کردیم. همچنین ژانر این آلبوم پاپ و جاز است.
پویا نیک‌پور در پایان گفت: قرار است بعد از انتشار این اثر موسیقایی به صحنه رویم که تمامی نوازنده‌ها انتخاب شده‌اند و منتظر بازخورد این آلبوم از طرف مخاطبان هستیم.

پویا نیک‌پور,آلبوم ˝خارج از تصور˝,رضا صادقی,تور موسیقی مشکی‌پوشان
آمار بازدید : 1,024
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500