ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393 - ساعت 12:17:15
چاپ خبر

سند موسیقی کشور قبل از رسیدن به دست رییس جمهور بررسی خواهد شد

به نقل از مهر علی مرادخانی در گفتگو خود پیرامون تازه‌ترین اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره به نتیجه رساندن سند اصول و سیاست‌های موسیقی کشور توضیح داد: 21 مردادماه سال جاری جلسه‌ای با حضور کارشناسان، پژوهشگران و هنرمندان صاحب نام موسیقی در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد که در این جلسه تعداد قابل توجهی از هنرمندان صاحب نظر و کارشناسان موسیقی حضور داشتند و مسایلی را پیرامون این سند مطرح کردند.


53210_635576890544210564_m.jpgبه نقل از مهر علی مرادخانی در گفتگو خود پیرامون تازه‌ترین اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره به نتیجه رساندن سند اصول و سیاست‌های موسیقی کشور توضیح داد: 21 مردادماه سال جاری جلسه‌ای با حضور کارشناسان، پژوهشگران و هنرمندان صاحب نام موسیقی در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد که در این جلسه تعداد قابل توجهی از هنرمندان صاحب نظر و کارشناسان موسیقی حضور داشتند و مسایلی را پیرامون این سند مطرح کردند.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این سند لازم است قبل از اینکه از نظر رییس جمهوری بگذرد، بررسی‌های بیشتری روی آن انجام شود. ما در همان جلسه نیز به این نتیجه رسیدیم که باید این سند مهم بررسی بیشتری شود تا تمامی موارد آن شکوفاتر و بارورتر شود به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا کارشناسی بیشتری انجام شده و بعد از اتمام به شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: برای تدوین سند اصول و سیاست‌های موسیقی کشور زحمات فراوانی کشیده شده که لازم است در تمامی موارد بررسی‌های لازم صورت گیرد. از این جهت جای نگرانی نیست و هنرمندان و اهالی رسانه بدانند که دوستان من در مرکز بررسی‌های استراتژیک به شدت مشغول بررسی آن هستند ما هم در معاونت هنری تلاش خود را انجام می‌دهیم که بتوانیم هرچه زودتر به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
مرادخانی در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: حضور بزرگان موسیقی در جلسه گذشته همانطور که قبلا هم اشاره کردم نمودی عینی برای تاکید رییس جمهوری روی خرد جمعی بود که برای همه ما مهم است؛ اما آنچه هم اکنون بیش از هر چیز دیگری برای ما مهم است بررسی بیشتر و بهتر این سند راهبردی است که نباید هیچ اما و اگری داشته باشد.
نشست بررسی سند اصول و سیاست های موسیقی کشور سه‌شنبه 21 مرداد ماه با حضور مشاور فرهنگی رییس جمهوری در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شده بود.
در این نشست علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی، هومان اسعدی استاد دانشگاه، محمدرضا آزاده‌فرد مدرس دانشگاه، علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، محمدرضا درویشی پژوهشگر، حسن ریاحی دبیر جشنواره موسیقی فجر، مسعود کوثری مدرس دانشگاه، حسین علیزاده آهنگساز، هوشنگ کامکار، داریوش طلایی، علیرضا مشایخی، سیدمحمد میرزمانی آهنگساز، حمید اسفندیاری ناشر، حسین دانش‌مزیان ناشر، حمید عسکری مدرس دانشگاه، بهرام جمالی مدیر عامل بنیاد رودکی و بابک چمن آرا ناشر به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

مهر علی مرادخانی,سند موسیقی کشور,
آمار بازدید : 1,125
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500