ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 - ساعت 13:03:34
چاپ خبر

شهرام شکوهی با سه ترانه جدید به جشنواره موسیقی فجر می‌آید

شهرام شکوهی با اعلام این خبر درباره حضور خود در سی امین جشنواره موسیقی فجر گفت:  این را وظیفه خودم می‌دانم که بنا به دعوتی از من شده در این جشنواره حضور پیدا کنم هر چند که موسیقی ما یعنی پاپ در بخش جنبی قرار دارد..


53288_635577423747531087_m.jpgشهرام شکوهی با اعلام این خبر درباره حضور خود در سی امین جشنواره موسیقی فجر گفت:  این را وظیفه خودم می‌دانم که بنا به دعوتی از من شده در این جشنواره حضور پیدا کنم هر چند که موسیقی ما یعنی پاپ در بخش جنبی قرار دارد..
شکوهی ادامه داد: هر وقت سخن از درآمدزایی بوده حرف کنسرت‌های پاپ به میان آمده اما با این وجود همیشه ذلیل‌ترین بخش موسیقی خطاب قرار گرفته که به نظر من اصل انصاف رعایت نشده و این دو مسئله نمی‌توانند با هم در کفه یک ترازو قرار بگیرند، ای کاش حرمت موسیقی پاپ بیشتر حفظ شد و برای آن ارزش بیشتری قائل شوند.
شکوهی همچنین انتهای صحبت‌هایش از برنامه‌های اجرایی در این یک شب اجرا گفت: طبق کنداکتوری که به ما دادند یک سری از قطعاتمان را به اضافه چند قطعه جدید که به تازگی با نام‌های "باران عشق"، "فردا" یا "مقدس" از من به صورت تک آهنگ منتشر شده را اجرا خواهیم کرد.

شهرام شکوهی,سی امین جشنواره موسیقی فجر,قطعه"باران عشق",قطعه"فردا",قطعه"مقدس"
آمار بازدید : 1,124
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500