ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 7 بهمن 1393 - ساعت 13:31:15
چاپ خبر

مهدی مقدم: تاوان اشتباهات گذشته ام، سکوت این روزهای من است

خواننده آلبوم «احتیاط» که پس از انتشار آلبوم آخرش در دوسال گذشته هیچ گونه فعالیت رسمی  در بازار موسیقی کشور نداشته، اشتباهات گذشته خود را دلیل اصلی این کم کاری خود می داند.


a9784_mehdi_moghaddam6.jpgخواننده آلبوم «احتیاط» که پس از انتشار آلبوم آخرش در دوسال گذشته هیچ گونه فعالیت رسمی  در بازار موسیقی کشور نداشته، اشتباهات گذشته خود را دلیل اصلی این کم کاری خود می داند.
مهدی مقدم که آلبوم «احتیاط» را در سال 92 به بازار موسیقی کشور فرستاد و پیش بینی می شد پس از انتشار آن آلبوم شاهد فعالیت های جدی او در بازار موسیقی کشور باشیم، هنوز نتوانسته وارد عرصه کنسرت شود تا بتواند برای دوستدارانش به صورت زنده اجرا کند.
خواننده محبوب اواسط دهه هشتاد که آلبوم هایی چون «سونامی»، «خونسرد» و «احتیاط» را در کارنامه کاری اش دارد، در این باره گفت: «من اشتباهاتی در گذشته کاری ام داشته ام و حالا تاوان آن اشتباهات را پس می دهم.»
دلیل اصلی دوری او از فعالیت در عرصه موسیقی کشور، کلیپ هایی است که از او در شبکه های ماهواره ای پخش می شد: «دلیل اصلی سکوت این روزهای من و کم رنگ شدنم در بازار موسیقی کشور،همان اشتباهات گذشته بوده و هست. اشتباهاتی چون انتشار برخی موزیک ویدئو ها که در شبکه های خارج از ایران پخش شد. من امروز شرمنده دوستانی هستم که علاقه به کارهایم آنها را سرخورده کرد. من نتوانستم پاسخگوی محبت‌هایشان باشم. از خانواده‌ام که روی من حساب کرده بودند و گرایش من به موسیقی جز سروصدا برایشان هیچ چیزی نداشته عذر می‌خواهم و همین طور از مسئولانی که جواب اطمینانشان را با خوبی ندادم.»
مقدم اما امیدش را برای فعالیت رسمی از دست نداده و می گوید: «این روزها فقط سکوت کرده ام و منتظرم. امیدوارم هر چه زودتر شرایط فعالیت در مارکت داخلی برای من مهیا شود و بتوانم برای دوستانی که سالها منتظر اجرای زنده من بوده اند، بخوانم.»

آلبوم «احتیاط»,مهدی مقدم,
آمار بازدید : 1,042
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500