ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - ساعت 00:38:43
چاپ خبر

محسن یگانه در جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه می‌رود

علی ثابت نوازنده و سرپرست ارکستر محسن یگانه گفت: خود من از سال ۸۷ هر ساله در جشنواره فجر حضور مستمر دارم و با محسن هم در جشنواره موسیقی فجر چندین بار متوالی اجرا داشتیم. امسال مانند سال‌های اخیر در جشنواره در دو سانس حضور خواهیم داشتم، اما نکته‌ای که به آن اشاره دارم این است که چرا برج میلاد زمان جشنواره اجازه برگزاری کنسرت‌های پاپ را می‌دهد، اما بقیه مواقع اینطور نیست؟


53409_635578808830097103_m.jpgعلی ثابت نوازنده و سرپرست ارکستر محسن یگانه گفت: خود من از سال ۸۷ هر ساله در جشنواره فجر حضور مستمر دارم و با محسن هم در جشنواره موسیقی فجر چندین بار متوالی اجرا داشتیم. امسال مانند سال‌های اخیر در جشنواره در دو سانس حضور خواهیم داشتم، اما نکته‌ای که به آن اشاره دارم این است که چرا برج میلاد زمان جشنواره اجازه برگزاری کنسرت‌های پاپ را می‌دهد، اما بقیه مواقع اینطور نیست؟
ثابت ادامه داد: در این دو سئانس تمامی قطعاتی را که تا به امروز از محسن منتشر شده به صورت گلچین اجرا می‌شود، همچنین یک سری قطعات با فضاهای جدید و متفاوت اجرا خواهد شد؛ به اضافه اینکه برخی از اعضای ارکستر تغییر کرده‌اند و افراد جدید به گروه اضافه شده‌اند.
سرپرست ارکستر محسن یگانه در پایان صحبت‌هایش در مورد کسب جایزه مشاهیر از نوکیا تیه‌تر در لس آنجلس، گفت: نوکیا تیه‌تر سالنی است که اکثر خواننده‌های بنام آمریکایی در آن اجرا می‌کنند و خیلی کم پیش می‌آید بلیت‌های برخی از همین خواننده‌ها تمام شود. این اتفاق خوشبختانه برای محسن افتاد و مسئولان این سالن یک لوح را به عنوان جایزه مشاهیر به او تقدیم کرده و عکسش نیز روی دیوار این سالن نصب شد.
یگانه دومین خواننده ایرانی است که عکسش روی دیوار این سالن نصب شده است.

محسن یگانه,جشنواره موسیقی فجر
آمار بازدید : 1,099
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500