ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - ساعت 15:26:03
چاپ خبر

دستگیری کارگردان ویدئو کلیپ‌های موسیقی زیرزمینی در اصفهان

«اردشیر احمدی» از کارگردان‌های سرشناس حوزه ویدئوکلیپ‌های زیرزمینی ظهر دیروز در اصفهان بازداشت شد.


shipping_prohibited.png«اردشیر احمدی» از کارگردان‌های سرشناس حوزه ویدئوکلیپ‌های زیرزمینی ظهر دیروز در اصفهان بازداشت شد.
احمدی که این روزها درگیر برگزاری برخی کلاس‌های آموزش و تدریس ساخت ویدئو کلیپ بود، ظاهراً با حضور مأمورین انتظامی اصفهان دستگیر شده است. هنوز هیچ ارگان یا نهاد رسمی‌ای این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده است.
در این بین «امیرحسین مقصودلو» (با نام مستعار «تتلو») که دوست صمیمی احمدی است و عمده آثار تصویری‌اش را این کارگردان ساخته است، روی صفحات شخصی‌اش این دستگیری را «آشنایی» توصیف کرده و نوشته: «ان‌شاءالله او بعد از راهنمایی برای خدمات بیشتر میهن عزیز آزاد خواهد شد.»
بر اساس این گزارش در سال‌های گذشته چهره‌هایی چون امیر تتلو، سروش لشکری، حصین ابلیس، ساسی مانکن، گروه «بروبکس» و بسیاری دیگر از چهره‌های موسیقی زیرزمینی بازداشت و پس از مدتی آزاد شده‌اند.
بسیاری از چهره‌های حوزه ویدئو کلیپ‌سازی در ایران نیز از جمله «برادران بوشهری» برای مدتی دستگیر شده‌اند.
آنها این روزها جزو چهره‌های پرطرفدار بخش ویدئو کلیپ در ایران هستند و برای چهره‌هایی چون رضا صادقی، محمد اصفهانی، حامد زمانی و... ویدئوهایی را تولید کرده‌اند. حسین و محمد بوشهری همچنین در جایزه ققنوس -که اخیراً توسط معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد- به عنوان بهترین کارگردان ویدئو کلیپ در ایران معرفی شدند.
از معدود اظهار نظرهای رسمی در این خصوص، گفتگوی با سرهنگ مسعود زاهدیان رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا در آذرماه 92 و به دنبال دستگیری امیر تتلو بوده است: «بحمدالله هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند، باید دست از این کار خود برداشته و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.»

اردشیر احمدی,ویدئو کلیپ‌های موسیقی زیرزمینی
آمار بازدید : 1,208
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500