ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - ساعت 15:31:48
چاپ خبر

کنسرت «علیرضا افتخاری» برای اولین بار در کرمانشاه برگزار می‌شود

خواننده قدیمی موسیقی کشور برای اولین بار در کرمانشاه روی صحنه می‌رود.<br>


67831_265.pngخواننده قدیمی موسیقی کشور برای اولین بار در کرمانشاه روی صحنه می‌رود.
علیرضا افتخاری پس از انتشار چند اثر جدید از جمله آلبوم «پادشاه فصل‌ها»، در تاریخ ۳۰ بهمن و یک اسفند در کرمانشاه روی صحنه می‌رود. این کنسرت در سالن ورزشی سه هزار نفره امام خمینی (ره) این شهر برگزارمی شود و انجمن موسیقی کرمانشاه نیز برگزار کننده آن است.
 «فریدون معتمدیان» از روزنامه نگاران قدیمی و باسابقه کرمانشاه نیز تهیه کننده این کنسرت است که درباره این برنامه توضیح داد: «برخی نظرسنجی‌ها در سطح شهر انجام شد و به واسطه آن آقای افتخاری از میزان مقبولیت بالایی در سطح خانواده‌ها برخوردار بودند و همین باعث شد که با همکاری انجمن موسیقی کرمانشاه، اقدام به برگزاری این برنامه کنیم.»
مساله‌ای که این روز‌ها در تهران و شهرستان‌ها درباره کنسرت‌های موسیقی مطرح می‌شود، قیمت بلیت هاست. معتمدیان در این باره گفت: «بلیت‌های این برنامه به درخواست آقای افتخاری در پائین‌ترین حد ممکن قیمت گذاری شده است و با قیمت ۳۰، ۳۵، و ۴۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید تا قشر متوسط این شهر هم بتوانند در این برنامه حاضر باشند.»
 بلیت فروشی این کنسرت در سایت‌ها و گیشه‌های مختلفی در سطح شهر انجام می‌شود که دفتر مرکزی بلیت فروشی این برنامه دفتر نشریه «بیستون» (به مدیر مسئولی فریدون معتمدیان) با شماره تماس: ۰۸۳۳۷۲۶۵۸۸۸ است که علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند از طریق این شماره تماس نسبت به رزرو بلیت‌های این برنامه اقدام کنند.

کنسرت علیرضا افتخاری,
آمار بازدید : 957
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500