ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 - ساعت 21:46:29
چاپ خبر

بلیت چارتار، خواجه امیری، دنگ شو و محسن یگانه تمام شد

شش روز از آغاز بلیت‌فروشی جشنواره‌ موسیقی فجر می گذرد و در این مدت ابتدا، «چارتار» و « احسان خواجه امیری» در کمتر از سه روز و «دنگ شو» و « محسن یگانه» پس از آنها، همه بلیت هایشان را فروختند.


5ax7m8pnd9sv4f25vpdy_0.jpgشش روز از آغاز بلیت‌فروشی جشنواره‌ موسیقی فجر می گذرد و در این مدت ابتدا، «چارتار» و « احسان خواجه امیری» در کمتر از سه روز و «دنگ شو» و « محسن یگانه» پس از آنها، همه بلیت هایشان را فروختند.
گروه‌ موسیقی «چارتار» برای اولین‌بار است که در جشنواره‌ موسیقی فجر شرکت می‌کند و آنها هر دو سانس شب 24 بهمن خود را سولداوت کردند.
احسان خواجه امیری هم که آلبوم « پاییز، تنهایی» با صدای او به تازگی منتشر شده، در جشنواره فقط یک سانس اجرا  در شب 25 بهمن دارد که همه بلیت هایش فروخته شده است.
«دنگ شو» هم که به تازگی به جمع گروههای موسیقی مجاز پیوسته و مدتی کمی از انتشار اولین آلبوم مجازش می گذرد، موفق شده، یک سانس اجرای 28 بهمن را سولداوت کند.
محسن یگانه خواننده مطرح پاپ هم که به تازگی از تور بسیار موفق ایالات متحده به کشور بازگشته، شب 27 بهمن در دو سانس روی صحنه می رود. بلیت های اجرای یگانه هم تمام شده است.
در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر امسال علاوه بر گروهها و خوانندگانی که نام بردیم، چهره هایی مثل شهرام شکوهی، گروه هفت، بنیامین بهادری، فریدون آسرایی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، سیروان خسروی، بابک جهانبخش و مازیار فلاحی هم حضور دارند.

جشنواره‌ موسیقی فجر,گروه‌ موسیقی «چارتار»,آلبوم « پاییز، تنهایی»,احسان خواجه امیری,
آمار بازدید : 1,228
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500