ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 - ساعت 21:50:17
چاپ خبر

پس از فرزاد فرزین، کنسرت آبیک بنیامین هم لغو شد

لغو چند کنسرت در شهرستانها از سوی مسوولان باعث ایجاد واکنش های زیادی از سوی رسانه ها و نمایندگان موسیقی شد. اما این آخر هفته، اوضاع بر مدار دیگری است. این بار، کنسرتها را خود خواننده ها لغو می کنند. امروز برای دومین بار خبر رسید که به دلیل کسالت خواننده، کنسرت دیگری لغو شده است.


17752515560148579664_0.jpgلغو چند کنسرت در شهرستانها از سوی مسوولان باعث ایجاد واکنش های زیادی از سوی رسانه ها و نمایندگان موسیقی شد. اما این آخر هفته، اوضاع بر مدار دیگری است. این بار، کنسرتها را خود خواننده ها لغو می کنند. امروز برای دومین بار خبر رسید که به دلیل کسالت خواننده، کنسرت دیگری لغو شده است.
پس از لغو کنسرت فرزاد فرزین در ایلام که بنا به گفته خود فرزین، به دلیل مشکل حنجره رخ داد، بنیامین بهادری هم کنسرت هشتم بهمن ماه خود در آبیک قزوین را لغو کرد.
مهدی احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، در این باره به ایرنا گفت:« کنسرت بنیامین بهادری که قرار بود در مجتمع گردشگری باران آبیک برگزار شود، به دلیل کسالت این خواننده لغو شد.» او گمانه زنی ها درباره لغو این کنسرت از سوی ارشاد یا نهادهای دیگر را رد کرد و گفت:« مجوز برگزاری این کنسرت توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده بود و از این بابت هیچ مشکلی وجود نداشت، اما بنا به اظهارات برگزارکنندگان این برنامه، آقای بهادری در اولین دقایق روز چهارشنبه طی تماسی اعلام می دارد که به دلیل کسالت، قادر به اجرای برنامه نیست و از علاقه مندان به موسیقی پاپ عذرخواهی می کند.»
بنیامین شب های چهارم و پنجم بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفته بود.

لغو کنسرت فرزاد فرزین,کنسرت آبیک بنیامین
آمار بازدید : 1,132
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500