ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 - ساعت 22:25:22
چاپ خبر

پروفسور «فروغ کریمی» مسترکلاس فلوت برگزار می‌کند

مستر کلاس پروفسور «فروغ کریمی» استاد دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی «وین» اتریش، هفتهء آخر از بهمن ماه سال جاری در مرکز آموزش موسیقی «نوای شهر آشوب» تهران برگزار می گردد.


fooroogh-karimi-karimee-190.jpgمستر کلاس پروفسور «فروغ کریمی» استاد دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی «وین» اتریش، هفتهء آخر از بهمن ماه سال جاری در مرکز آموزش موسیقی «نوای شهر آشوب» تهران برگزار می گردد.
پروفسور فروغ کریمی، سولیست فلوت و کینوزولوگ در دانشگاه هنرهای زیبای وینِ اتریش، در سفری دیگر به ایران این دوره‌ها را با عنوان مسترکلاس فلوت و موسیقی «کینزیولوژی» طی روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌کند که در این دوره‌ها تکنیک‌های یافتن و رفع انسدادهای نقاط انرژی زای بدن هنگام نوازندگی مورد بررسی و آموزش قرار خواهد گرفت و همچون دوره‌های پیشین، این کارگاه‌های آموزشی ویژهء نوازندگان، خوانندگان و اساتید موسیقی بوده و اجرای موسیقی نیز ضمیمهء این دوره‌ها خواهد بود.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تماس‌های ۸۸۰۸۱۶۳۹، ۸۸۰۸۱۶۴۱ و ۸۸۳۶۵۶۴۲  یا سامانهء SHAHRASHOOBMUSIC.IR اقدام نمایند.
شایان ذکر است که این پنجمین سفر پروفسور کریمی برای برگزاری این مسترکلاس ها در تهران می باشد و تیر ماه سال گذشته چهارمین دورهء این کارگاه ها برگزار شده است.

پروفسور «فروغ کریمی»,مسترکلاس فلوت و موسیقی «کینزیولوژی»
آمار بازدید : 1,053
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500