ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 بهمن 1393 - ساعت 09:41:50
چاپ خبر

بلیت کدام کنسرت‌های جشنواره موسیقی فجر به پایان رسید؟ / سوپر استار‌ها مشخص شدند

بر اساس سامانه بلیت‌فروشی اجراهای سی‌امین جشنواره فیلم فجر بلیت‌ کنسرت‌های محسن یگانه، گروه دنگ شو، چارتار و احسان خواجه امیری به پایان رسیده است.


53681_635583582986354465_m.jpgبر اساس سامانه بلیت‌فروشی اجراهای سی‌امین جشنواره فیلم فجر بلیت‌ کنسرت‌های محسن یگانه، گروه دنگ شو، چارتار و احسان خواجه امیری به پایان رسیده است.
محسن یگانه خواننده موفق پاپ که به تازگی تور آمریکا را پشت سر گذاشته است پس از مدت‌ها در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه و در دو سانس به اجرای گلچینی از قطعات محبوب خود خواهد پرداخت.
احسان خواجه امیری نیز که اخیراً آلبوم "پاییز، تنهایی" را منتشر کرده است در روز ۲۵ بهمن‌ماه و یک سانس در برج میلاد به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.
گروه چارتار بعد از آلبوم موفق "باران تویی" که مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر حضور خواهد داشت که بلیت‌های این گروه نیز به سرعت به فروش رسید. ۲۴ بهمن‌ماه برج میلاد در دو سانس میزبان هواداران این گروه موسیقی خواهد بود.
همچنین گروه موسیقی "دنگ شو" نیز برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر حضور دارد که اتمام بلیت‌های این گروه در این سرعت از نکات جالب جشنواره امسال بود. این گروه در سانس اول روز ۲۸ بهمن میزبان مخاطبان خود خواهد بود. "دنگ شو" نیز به تازگی آلبوم "اتاق گوشواره" را منتشر کرده است .
شایان ذکر است بلیت‌های کنسرت "سیروان خسروی" نیز در شرف پایان است.
همچنین خوانندگانی مانند: فریدون آسرایی، مازیار فلاحی، شهرام شکوهی، فرزاد فرزین، بابک جهانبخش، بنیامین بهادری، گروه سون و محمد علیزاده نیز در بخش جنبی سی امین جشنواره موسیقی فجر حضور دارند.
علاوه بر خواننده‌ها و گروه‌هایی که در بخش جنبی این جشنواره حضور دارند، بلیت‌های کنسرت‌هایی چون گروه رستاک نیز به اتمام رسیده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این کنسرت‌ها به سامانه ایران کنسرت به نشانی www. Iranconcert. com مراجعه نمایند.

سی‌امین جشنواره فیلم فجر,کنسرت‌های محسن یگانه,گروه دنگ شو,چارتار و احسان خواجه امیری
آمار بازدید : 1,345
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500