ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 13 بهمن 1393 - ساعت 14:56:24
چاپ خبر

چمدانی که جا ماند...

«امید حاجیلی» که روزهای پرکاری را سپری می‌کند، هفته گذشته برای برگزاری کنسرت راهی کرمان شد. این خواننده و موزیسین که اخیراً کنسرتهایش را با عنوان «بمب انرژی» برگزار می‌کند، 9 بهمن 1393 در سالن سینما شهر تماشای کرمان گلچینی از قطعاتش را با کنداکتور جدید به اجرا در آورد.


2.jpg«امید حاجیلی» که روزهای پرکاری را سپری می‌کند، هفته گذشته برای برگزاری کنسرت راهی کرمان شد. این خواننده و موزیسین که اخیراً کنسرتهایش را با عنوان «بمب انرژی» برگزار می‌کند، 9 بهمن 1393 در سالن سینما شهر تماشای کرمان گلچینی از قطعاتش را با کنداکتور جدید به اجرا در آورد.
سفر حاجیلی و گروهش با اتفاقی جالب در فرودگاه آغاز شد. دقایقی پیش از پرواز، اعضای گروه حاجیلی - که برخی از آنها با گروه احسان خواجه امیری مشترک هستند - با نوازندگان گروه این خواننده روبرو شدند. پس از خوش و بش و احوالپرسی مشخص شد آنها هم راهی کرمان هستند و جالب تر آنکه هر دو گروه با یک پرواز راهی کرمان می‌شدند! این دو گروه در فرودگاه کرمان از یکدیگر جدا شدند؛ احسان خواجه‌امیری و نوازندگانش برای اجرا راهی رفسنجان شدند و حاجیلیتویی‌ها در کرمان ماندند.
در راه برگشت اما اتفاق دیگری افتاد. در فرودگاه تهران، نبودن یکی از چمدان ها موجب معطلی و سردرگمی حاجیلی و مسئولین فرودگاه شد و پس از بررسی و پیگیری مشخص شد چمدان مورد نظر در فرودگاه کرمان جا مانده است!
حضور در باغ «شاهزاده» یا «شازده» شهر کرمان، از دیگر حواشی سفر حاجیلی و گروهش به کرمان بود. این باغ از آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو بوده و متعلق به دوریه قاجاریه است.
محمدرضا جوادی، خشایار حیدری، مازیار احمدپور، مجید برومند، سینا پرتوی، پژمان فرهمند، حسین شریفی، سیامک کریم پور، کامیار ماندگاریان، علی ضرابی، آرش صمیمی با همراهی محسن شریفیان، اعضای گروه حاجیلیتو در کنسرت کرمان بوده و «کامبیز طاهری» به عنوان مدیر برنامه‌ها و حمیدرضا مرادی (صدابردار تخصصی گروه) دیگر همراهان او بودند.
مهندس حسن اردستانی و رضا کلهر، صدابرداری برنامه را بر عهده داشتند و «سینا سینایی» نیز نورپردازی برنامه را انجام داد.

امید حاجیلی,کنسرت «بمب انرژی»
آمار بازدید : 1,036
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500