ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 14 بهمن 1393 - ساعت 19:03:50
چاپ خبر

مردم تبریز، میزبان «علی عبدالمالکی»

«علی عبدالمالکی» برای اولین بار به دیدار مخاطبان تبریزی خود می رود. کنسرت این خواننده پاپ روز چهارم اسفندماه و طی دو سانس در سالن «چیچک» به همت موسسه «ندای ایماژ» برگزار می شود. «امیر فتحی» رهبر ارکستر علی عبدالمالکی است و «سام آهنگری» هم وظیفه مدیریت گروه را به عهده دارد. بلیت فروشی این کنسرت آغاز شده است و علاقه مندان می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت www.ebilit.com از طریق مراکز معتبر فرهنگی و هنری تبریز نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.


10463997_10152648427608359_7845848331549825082_n.jpg«علی عبدالمالکی» برای اولین بار به دیدار مخاطبان تبریزی خود می رود. کنسرت این خواننده پاپ روز چهارم اسفندماه و طی دو سانس در سالن «چیچک» به همت موسسه «ندای ایماژ» برگزار می شود. «امیر فتحی» رهبر ارکستر علی عبدالمالکی است و «سام آهنگری» هم وظیفه مدیریت گروه را به عهده دارد. بلیت فروشی این کنسرت آغاز شده است و علاقه مندان می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت www.ebilit.com از طریق مراکز معتبر فرهنگی و هنری تبریز نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.
این خواننده که چندی پیش قطعه «یا هیشکی یا تو» را منتشر کرد، مدتی است که فقط روی آلبوم خود تمرکز دارد. آخرین گفتگوی او به زمستان سال گذشته باز می گردد. او آن زمان اعلام کرد که دغدغه اصلی اش همین آلبوم است. «مهرزاد امیرخانی»، «زهرا عاملی»، «امیر فتحی» و «مهران عباسی» و... از جمله چهره هایی هستند که در آلبوم جدید عبدالمالکی حضور دارند.
آخرین اعلام وضعیت این آلبوم از سوی علی عبدالمالکی این است که چندی پیش روی صفحه شخصی خود از مخاطبانش درخواست کرده بود تا به او برای انتخاب اسم آلبوم کمک کنند.

علی عبدالمالکی,قطعه «یا هیشکی یا تو»,کنسرت علی عبدالمالکی در تبریز
آمار بازدید : 1,382
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500