ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 14 بهمن 1393 - ساعت 19:21:30
چاپ خبر

«سالار زنگنه» پس از «یک سال و نیم»، «زندگی یک نفره» را روانه بازار خواهد کرد

«سالار زنگنه» مجموعه آثار خود با عنوان «زندگی یک نفره» را به زودی منتشر خواهد کرد. اولین آلبوم مجاز او در حال حاضر مراحل پایانی تولید را سپری می کند اما پیش ازانتشار این اثر، آلبوم اینترنتی «یه سال و نیم» با صدای او شنیده خواهد شد.


salar201_0.jpg«سالار زنگنه» مجموعه آثار خود با عنوان «زندگی یک نفره» را به زودی منتشر خواهد کرد. اولین آلبوم مجاز او در حال حاضر مراحل پایانی تولید را سپری می کند اما پیش ازانتشار این اثر، آلبوم اینترنتی «یه سال و نیم» با صدای او شنیده خواهد شد.
از جمله چهره های حاضر در این دو آلبوم می توان به «علی بحرینی»، «دانیال شهرتی»، «محسن معراجی»، «محسن امیری»، «امیر بهادر»، «یاشار بلوری نیا» و «آرش نظری» اشاره کرد. تهیه کننده آلبوم یک سال و نیم هم  محسن معراجی است.
این خواننده جوان پاپ که فرزند «مسعود زنگنه» از چهره های مطرح موسیقی قبل از انقلاب است درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت:« قبل از انتشار این آلبوم تصمیم گرفته ام آلبومی را به صورت اینترنتی در اختیار علاقه مندان قرار دهم که «یه سال و نیم» نام دارد. آلبومی تحت عنوان « زندگی یک نفره» را در دست تولید دارم که قرار است آن را به صورت مجاز روانه  بازار موسیقی  کنم . پیش از انتشار اولین آلبوم رسمی خود ،یک آلبوم اینترنتی  با عنوان  احتمالی «یه سال و نیم» را تقدیم هوادارن موسیقی خواهم کرد. می خواهم قبل از اولین آلبوم مجازم که برایم اهمیت ویژه ای دارد، یک آلبوم را به صورت  اینترنتی به دست مخاطبان برسانم تا بر اساس بازتاب های این آلبوم بتوانم آلبوم رسمی خود را به بهترین نحو ارائه دهم.»

سالار زنگنه, آلبوم اینترنتی «یه سال و نیم»
آمار بازدید : 1,070
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500