ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 14 بهمن 1393 - ساعت 19:39:37
چاپ خبر

دهمین همنشینی کانون شعر و ترانه پارس برگزار می‌شود

کانون شعر و ترانه پارس که با حمایت معاونت فرهنگی شهرداری تهران و به هدف کشف استعدادهای جوان در حوزه شعر و ترانه و موسیقی آغاز به کار کرده است، این پنج‌شنبه نیز همنشینی هفتگی خود را با حضور ترانه‌سرایان جوان در محل فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌کند.


53809_635585610179724447_m.jpgکانون شعر و ترانه پارس که با حمایت معاونت فرهنگی شهرداری تهران و به هدف کشف استعدادهای جوان در حوزه شعر و ترانه و موسیقی آغاز به کار کرده است، این پنج‌شنبه نیز همنشینی هفتگی خود را با حضور ترانه‌سرایان جوان در محل فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌کند.
این همنشینی که با مدیریت رسول مرشدلو (مدیر کانون شعر و ترانه پارس) و آرام فرهمندنیا ( مدیر انجمن شعر بانوان فروغ کرج ) برگزار می‌شود، پذیرای علاقه مندان به فعالیت در حوزه ترانه و موسیقی خواهد بود. هدف از راه اندازی این کانون کشف استعداد های جوان و کمتر دیده شده در زمینه شعر و ترانه و موسیقی است.
هفته گذشته نهمین همنشینی این کانون با حضور مانی سرخابی و لیلا مهاجرانی میهمانان ویژه همنشینی و شاعران و ترانه سرایانی از تهران و کرج در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار شد. در این جلسه، طبق روال گذشته میهمانان ویژه و شرکت کنندگان صاحب نظر به نقد و بررسی اشعار و ترانه های خوانده شده پرداختند و نکات آموزشی این حوزه نیز مطرح شد.
مانی سرخابی وجود چنین همنشینی هایی را برای پیشرفت فرهنگ و هنر کشور ضروری عنوان کردند و از حضور گرم و صمیمانه دوستان شرکت کننده به دور از هر گونه حاشیه قدردانی کرد. قرار است سرخابی از این هفته بخش آموزش همنشینی را نیز بر عهده بگیرد تا در کنار اجرای شعر و ترانه های شرکت کنندگان، زمانی هم به آموزش پایه ای علاقه مندان اختصاص یابد.
دهمین همنشینی کانون شعر و ترانه پارس و کانون شعر و ترانه بانوان فروغ پنج شنبه 16 بهمن ماه 93 از ساعت 3 تا 6 بعد از ظهر در سالن اختصاصی این کانون واقع در فرهنگسرای فناوری اطلاعات ( تقاطع کارگر جنوبی و جمهوری) برگزار خواهد شد.
شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است و از تمامی علاقه مندان شرکت کننده خواسته می شود اشعار و ترانه های خود را به صورت تایپ شده به همراه داشته باشند.

همنشینی کانون شعر و ترانه پارس,مانی سرخابی
آمار بازدید : 1,376
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500