ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - ساعت 23:28:23
چاپ خبر

تور کنسرت های «علی زند وکیلی» در شیراز، اصفهان و تهران برگزار می‌شود

خواننده جوان و با آتیه موسیقی کشور نخستین تور کنسرت های شخصی خود را روی صحنه می‌برد.


ddss_1.jpgخواننده جوان و با آتیه موسیقی کشور نخستین تور کنسرت های شخصی خود را روی صحنه می‌برد.
علی زندوکیلی که پیش از این اجراهای متعددی را در قالب کنسرت – تئاتر های مختلف و حضور به عنوان خواننده مهمان در گروه هایی چون «دنگ شو» و «دارکوب» به روی صحنه برده است، نخستین تور کنسرت های شخصی و انفرادی اش را با حضور و هنرمندی «سامان احتشامی» (نوازنده سرشناس پیانو) برگزار می‌کند.
بر اساس این گزارش، این خواننده در تاریخ 24 بهمن ماه در تالار حافظه شیراز و در قالب افتتاحیه جشنواره موسیقی فجر در شیراز، به تهیه کنندگی «محسن خباز» (شرکت شهر آفتاب) نخستین اجرای شخصی خود را در زادگاه اش روی صحنه خواهد برد.
او همچنین 30 بهمن و 1 اسفند نیز در سالن فرشچیان شهر اصفهان به اجرای برنامه خواهد پرداخت و با گلچینی از آثار منتشر شده از خود روی صحنه می رود.
«علی زندوکیلی» در تاریخ 5 و 6 اسفند نیز نخستین کنسرت شخصی و انفرادی را در تهران و تالار وحدت برگزار خواهد کرد که طرح ها و برنامه های ویژه ای را نیز برای این اجرا در نظر گرفته است.
«محمود شبیری» (مدیر برنامه های علی زند وکیلی) درباره این تور کنسرت ها و اجراهای انفرادی و شخصی این خواننده توضیح داد:«این برنامه ها مشخصا نخستین اجراهای انفرادی و شخصی علی زندوکیلی هستند وبرای هر چه بهتر برگزار شدن آن برنامه ریزی های زیادی انجام شده است.» وی همچنین از انتشار دو آلبوم با صدای این خواننده خبر داد و گفت: «دو آلبوم با صدای علی زندوکیلی آماده شده است که در فاصله زمانی کوتاه روانه بازار موسیقی کشور خواهند شد. آلبوم «ترانه های قدیمی» و یک آلبوم جدید از آثار علی زندوکیلی تهیه و تولید شده است که به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.»
سینا و سهاب علم، رامتین اتابکی، شایان ریاحی، افشین بابایی، عامر شادمان و... از جمله نوازنده هایی هستند که ارکستر این خواننده را که خودش سرپرست و رهبری آن را بر عهده دارد، همراهی می کنند.

علی زندوکیلی,تور کنسرت های «علی زند وکیلی»
آمار بازدید : 1,514
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500