ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - ساعت 23:37:48
چاپ خبر

علی لهراسبی با آلبوم جدید در راه است / ˝بنویس˝ سوپرایز برای کنسرت اسفند ماه

این خواننده پاپ با اعلام این خبر گفت: مشغول ضبط آلبوم جدید به مدیریت بهروز صفاریان هستیم و تا به حال با افرادی چون: فواد غفاری، پازل باند، حدیث دهقان، مهرزاد امیرخانی، بابک مافی، مونا برزویی، فربد یزدانفر، شهاب اکبری و... در 10 قطعه همکاری داشتیم اما برای نام اثر و تاریخ انتشارش تصمیم نگرفته ام.


53863_635586415910999639_m.jpgاین خواننده پاپ با اعلام این خبر گفت: مشغول ضبط آلبوم جدید به مدیریت بهروز صفاریان هستیم و تا به حال با افرادی چون: فواد غفاری، پازل باند، حدیث دهقان، مهرزاد امیرخانی، بابک مافی، مونا برزویی، فربد یزدانفر، شهاب اکبری و... در 10 قطعه همکاری داشتیم اما برای نام اثر و تاریخ انتشارش تصمیم نگرفته ام.
لهراسبی در باره فضای این آلبوم گفت: نسبت به چند سال اخیر و کارهای دیگر فضای این آلبوم کاملا پرانرژی و ریتمیک است و کاملا با دیگر آثارم متفاوت است.
این خواننده درباره قرار دادن تمام تک تراک هایی که به صورت متوالی از او منتشر شده گفت: این قطعات را در آلبوم قرار نمی‌دهم چون اعتقاد دارم یک بار شنیده شده و مخاطب من نباید در آلبومم کارهای تکراری بشنود.
وی همچنین درباره کنسرت اسفندماه خود گفت: بالاخره طلسم شکست و در روز سوم اسفندماه به همت شکت "صوفیا" به تهیه‌کنندگی خانم یاسمن میرزایی در تالار بزرگ وزارت کشور اجرایی را به سرپرستی فربد یزدانفر خواهیم داشت و البته قبل از اجرای این کنسرت به عنوان سوپرایز تک قطعه‌ای جدید با شعری از مهرزاد امیرخانی و تنظیم پازل باند با نام "بنویس" را منتشر خواهیم کرد.
وی در آخر از عدم حضورش در سی امین جشنواره موسیقی فجر گفت: من امسال تور کنسرت‌های زیادی به صورت مستقل در شهرهایی مثل نیشابور، اصفهان و.. برگزار کردم و بعد از اجرای تهران هم برای ادامه این تور راهی شمال کشور خواهم شد و اگر خدا خواست سال دیگر در این جشنواره شرکت خواهم کرد.

علی لهراسبی,آلبوم جدید علی هراسبی
آمار بازدید : 1,658
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500