ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - ساعت 23:43:07
چاپ خبر

مجید حسین‌خانی با ˝باغ تماشا˝ آمد

مجید حسین‌خانی خواننده گفت: آلبوم "باغ تماشا" با آهنگسازی و تنظیم مهرداد ترابی از سوی انتشارات چهار باغ روانه بازار موسیقی شد.


53852_635586397707951668_m.jpgمجید حسین‌خانی خواننده گفت: آلبوم "باغ تماشا" با آهنگسازی و تنظیم مهرداد ترابی از سوی انتشارات چهار باغ روانه بازار موسیقی شد.
او درباره این اثر موسیقایی گفت: "باغ تماشا" شامل 9 قطعه است و نام قطعات آن دست افشان، ساز و آواز، تصنیف بوی عشق، ساز و آواز، تصنیف باغ تماشا، ساز و آواز، تصنیف راحت جان، ساز و آواز، تصنیف قصه دل و ..... است.
حسین خانی در ادامه بیان کرد: قطعات این اثر موسیقایی در دستگاه نوا، دشتی، شور، آواز دشتی و ..... است. همچنین در این آلبوم از اشعار مصطفی حسین خانی و دکتر سعیدی استفاده شده است.
مجید حسین خانی با اشاره به اینکه ساز و آوازهای این اثر براساس موسیقی محلی کرمان است، خاطرنشان کرد: در این اثر از سازهای سه تار، کمانچه، دایره، تنبک، دایره و .... استفاده شده است.
این خواننده درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: مهرداد ترابی (سه تار)، شهرام غلامی (عود)، محمود فرهمند (تنبک)، مهرداد نوبخت (کمانچه/دایره)، علی پورکیان (سه تار)، ناصر پاکروی (سه تار)، مازیار کلانتریان (سه تار) و ...... به عنوان نوازنده حضور دارند.

مجید حسین‌خانی, آلبوم "باغ تماشا",مهرداد ترابی
آمار بازدید : 1,708
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500