ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : جمعه 17 بهمن 1393 - ساعت 11:01:58
چاپ خبر

آلبوم «فرصت» با صدا و موسیقی «انوشیروان تقوی» منتشر شد

«انوشیروان تقوی»، تنظیم کننده و آهنگساز صاحب‌نام موسیقی پاپ کشور، آلبوم موسیقی مستقل خود را منتشر کرد. این موزیسین که سابقه همکاری با چهره‌هایی چون رضا صادقی، فرزاد فرزین، بابک جهانبخش، سعید عرب، علی اصحابی، مهدی مدرس، نریمان، رامین بی‌باک، سامان جلیلی و... را داشته، آلبوم «فرصت» با خوانندگی خود را برای انتشار در اختیار ما قرار داده است.


Anooshirvan Taghavi - Forsat COVER.jpg«انوشیروان تقوی»، تنظیم کننده و آهنگساز صاحب‌نام موسیقی پاپ کشور، آلبوم موسیقی مستقل خود را منتشر کرد. این موزیسین که سابقه همکاری با چهره‌هایی چون رضا صادقی، فرزاد فرزین، بابک جهانبخش، سعید عرب، علی اصحابی، مهدی مدرس، نریمان، رامین بی‌باک، سامان جلیلی و... را داشته، آلبوم «فرصت» با خوانندگی خود را برای انتشار در اختیار ما قرار داده است.
این آلبوم شامل 10 قطعه با ترانه‌هایی از حمیدرضا نصرالهی، لیلا عنایتی، المیرا بهشتی، امیر شیرازی، امین بامشاد و نرگس جعفری است. علاوه بر خود انوشیروان تقوی که بیشتر ملودی‌ها و تنظیم‌ها از اوست، حسین سالاری مقدم، امیرحسین اویسی، مهران خلیلی، حمیدرضا نصرالهی و ساناز کریمی در بخش آهنگسازی و تنظیم قطعات این اثر ایفای نقش کرده‌اند.
سعید بنازاده، مسعود همایونی، فرشید ادهمی، مهران خلیلی، یاشار خسروی، اشکان موسوی، پیام طونی و رضا تاجبخش نوازندگانی هستند که در این آلبوم حضور دارند.
آلبوم «فرصت» با مدیریت برنامه ریزی و تهیه کنندگی «سحر سلامت» تولید و منتشر شده است. همپنین «بهنام دریانی» به عنوان عکاس و «امیرحسین یاسی» به عنوان طراح گرافیک در این آلبوم با تقوی همکاری کرده اند.

انوشیروان تقوی,آلبوم «فرصت»
آمار بازدید : 1,158
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500