ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 18 بهمن 1393 - ساعت 16:14:55
چاپ خبر

کارون رو عشقه...

«رضا صادقی» در اهواز روی استیج رفت.


595.jpg«رضا صادقی» در اهواز روی استیج رفت.
این هنرمند صاحب‌نام با همراهی گروه «مشکی پوشان» به رهبری «پویا نیکپور»، 13 و 14 بهمن ماه 1393 با اجرا در سالن سینما هلال اهواز به انتظار یک ساله هواداران خوزستانی‌اش پایان داد. این کنسرت به تهیه‌کنندگی شرکت «ساتراپ کیش» به مدیریت «محمدحسین مقدم» و شرکت «وستا» به مدیریت «رضا آشوری» و «میلاد کرامت» و به همت انجمن موسیقی خوزستان برگزار شد.
 رضا صادقی پس از حضور در اهواز و در حالی که به نظاره رود کارون نشسته بود، گفت: «اینجا اگر هوا گرم باشد و گرد و غباری هم باشد، به چشم نمی‌آید، چون تک تک آدمهایش دلی دارند که به اندازه آینه صاف است. اما در کنار این حرف‌های خوب که اغراق نیست و درست هم هست، ای کاش کسی به فکر هوای اینجا هم باشد تا این مردم که هم صدایشان و هم دلشان قشنگ است، بیش از این سرفه نکنند. انشاالله بتوانیم هم‌صدایی خوبی در اهواز داشته باشیم. کارون هم که عشق است...!»
پیش از آغاز برنامه در حالی که اعضای گروه به نشان هم‌پیمان شدن دستهایشان را روی هم گذاشته بودند، رضا صادقی گفت: «کم چیزی نیست که یک عده برای لحظات با هم بودن هزینه کند. ما به همه‌ی «بودن»شان احترام می‌گذاریم و با تمام قلب و عشقمان روی استیج می‌رویم، می‌نوازیم و می‌خوانیم. چه 3 نفر، چه 3000 نفر و چه 3 میلیون نفر، فرقی نمی‌کند؛ ما کارمان را برای اعداد و ارقام انجام نمی‌دهیم. طول اجرا هر چقدر باشد مهم نیست، ما عرض خاطره را می‌سازیم. مرسی از ارتش مشکی؛ یا علی...».
خواننده «مشکی رنگ عشقه» بعد از قرار گرفتن روی صحنه و خوش و بش با حضار، گفت: «هم‌خون‌های عزیزم! امشب برای کسانی اجرا می‌کنم که اگر قابل باشم خود را اهل آنها می‌دانم. امیدوارم شب جنوبی خاصی داشته باشیم».
صادقی در پایان کنسرت، شال مشکی‌اش را به میان هوادارانش پرتاب کرد. این هنرمند و گروهش بلافاصله پس از این کنسرت برای اجرا در ماهشهر راهی این شهر شدند.
محمدحسین مقدم، یکی از مدیرن ارشد برگزاری این کنسرت از مساعدتهای آقایان «همایون قنواتی» مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و «ناصر چنعانی» معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد استان و همکارانشان قدردانی کرد.

رضا صادقی,گروه «مشکی پوشان»,پویا نیکپور
آمار بازدید : 1,269
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500