ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 19 بهمن 1393 - ساعت 20:17:26
چاپ خبر

روزبه اسفندارمز: آلبوم جدید گروه پالت فروردین منتشر می‌شود

وقتی چارتار و دنگ شو در جشنواره هستند و استقبال از کنسرت هایشان هم این قدر زیاد است،اولین سوال در ذهن علاقه مندان موسیقی این است که چرا پالت در جشنواره نیست.<br>خیلی ها می گویند اگر پالت بود، خط و نشان موسیقی محبوب این روزها که یک موسیقی پاپ غیرمتعارف است، برای پاپ های استاندارد، بیشتر به چشم می آمد.


bed0ac61-e6ab-4a3a-adae-84742a9c79bcGorooh-e-Pallet2_0.jpgوقتی چارتار و دنگ شو در جشنواره هستند و استقبال از کنسرت هایشان هم این قدر زیاد است،اولین سوال در ذهن علاقه مندان موسیقی این است که چرا پالت در جشنواره نیست.
خیلی ها می گویند اگر پالت بود، خط و نشان موسیقی محبوب این روزها که یک موسیقی پاپ غیرمتعارف است، برای پاپ های استاندارد، بیشتر به چشم می آمد.
به همین دلیل سراغ روزبه اسفندارمز سرپرست و نوازنده کلارینت گروه پالت رفتیم تا ببینیم این روزها چه می کنند. روزبه در این باره گفت:«ما دوست داریم حتماً هر دوره اجرایمان حرف جدید داشته باشد. دوست داریم با ترکیب صوتی و پالت جدید اجرا داشته باشیم که به تکرار نرسیم. برای خودمان هیجان اجرا بسیار زیاد است و می‌توانیم درک کنیم که دوستان علاقه‌مند هستند که ما اجرای بیشتری داشته باشیم اما فعلاً تمرکزمان روی آلبوم است.»
پالتی ها به شدت روی آلبوم جدید تمرکز کرده اند.این آلبوم می تواند مسیر آینده آنها را مشخص کند: «ضبط نهایی آلبوم انجام شده است و در مرحله میکس هستیم.» هر گروه موفقی تلاش می کند تا مسیر موفقیت های قبلی را از دست ندهد و البته کار جدیدی هم ارائه کند. پالت هم از این قاعده مستثنی نیست: «در این آلبوم کمی قطعات جدی‌تر است و مثل آلبوم های قبل، فضای چندان شادی ندارد. البته قطعاتی را هم داریم که در حال و هوای آلبوم گذشته باشد اما یک‌مقدار تنظیم‌ها حرفه‌ای تر شده است.»
آلبوم جدید پالت احتمالاً 12 قطعه خواهد داشت و تمام تلاش اعضای گروه این است که فروردین ماه منتشر شود. اگر اسفندماه مشخص شود که آلبوم به فروردین نمی رسد، ممکن است اثر جدیدی از گروه منتشر شود: «اگر کار تولید آلبوم طول بکشد، شاید پروموشنی برای آلبوم منتشر کنیم؛ یک قطعه که فضای آلبوم را نشان دهد.»

روزبه اسفندارمز,آلبوم جدید گروه پالت ,
آمار بازدید : 1,201
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500