ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 20 بهمن 1393 - ساعت 21:38:35
چاپ خبر

اعضای گروه «کامنت» 24 بهمن ماه در رشت و 8 اسفند در تهران روی صحنه می‌روند

گروه «کامنت» برای اولین بار در خارج از تهران روی صحنه می رود. اعضای این گروه قرار است که روز 24 بهمن ماه با منتخبی از قطعات آلبوم «رفته از دست» و آثار خاطره انگیز خود کنسرتی را در شهر رشت برگزار کنند. اجراهای زنده کامنت در تهران با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان این سبک رو به رو می شد. به عنوان مثال بلیت های کنسرت مهرماه آنها در مدت کمتر از 48 ساعت به اتمام رسید. «کیان پورتراب»، «نیما رمضان»، «اشکان آبرون»، «آرین کشیشی» و «بردیا امیری» این روزها علاوه بر تولید قطعات جدید، خودشان را برای دیدار با مخاطبان خارج از تهران هم آماده می کنند.


band-(11).jpgگروه «کامنت» برای اولین بار در خارج از تهران روی صحنه می رود. اعضای این گروه قرار است که روز 24 بهمن ماه با منتخبی از قطعات آلبوم «رفته از دست» و آثار خاطره انگیز خود کنسرتی را در شهر رشت برگزار کنند. اجراهای زنده کامنت در تهران با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان این سبک رو به رو می شد. به عنوان مثال بلیت های کنسرت مهرماه آنها در مدت کمتر از 48 ساعت به اتمام رسید. «کیان پورتراب»، «نیما رمضان»، «اشکان آبرون»، «آرین کشیشی» و «بردیا امیری» این روزها علاوه بر تولید قطعات جدید، خودشان را برای دیدار با مخاطبان خارج از تهران هم آماده می کنند.
نیما رمضان درباره کنسرت رشت این گروه گفت:«پس از بررسی هایی که انجام دادیم در شهر رشت طرفداران زیادی داشتیم. چند درخواست از شهرهای مختلف به ما رسید ولی رشت از همه آنها جلوتر بود. ما با مخاطبان از طریق فضای مجازی هم در ارتباط هستیم و نظرات آنها را دریافت می کنیم و همه این مسائل باعث شد تا به شمال کشور و شهر رشت سفر کنیم. درخواست اجرا از شیراز را داشتیم که به دلیل تداخل با برنامه تهران جا به جا کردیم. تبریز و اهواز هم شهرهای دیگری است که مشغول بررسی پیشنهادات مربوط به آنها  هستیم. به طور کل در شهرستانها اولویت با موسیقی محلی خودشان و موسیقی پاپ و بعد کارهایی شبیه به قطعات گروه «کامنت» است. تهیه کننده محلی باید قدرت ریسک پذیری بالایی داشته باشد و تبلیغات خوب انجام دهد تا بتواند چنین کنسرت هایی را به بهترین شکل برگزار کند. کنسرت های پاپ هم در ابتدا مخاطبان چندانی در شهرستانها نداشت ولی الان استقبال خوبی از آنها به عمل می آید. سبک موسیقی ما هم باید کم کم جای خود را در میان مخاطبان عزیز شهرستانها باز کند.»
او در ادامه افزود:«به دلیل اینکه اولین اجرای شهرستان گروه است تقریبا همان اتفاقات کنسرت تهران را روی صحنه می بریم. البته یک قطعه از کارهای قدیمی گروه را به کنداکتور برنامه اضافه کرده ایم و برنامه های شهرستان نباید تفاوت چندانی داشته باشد. در آنجا هم با تمام وجود و انرژی روی صحنه می رویم و سعی می کنیم شب خاطره انگیزی را رقم بزنیم. بلیت فروشی هم تا الان خوب بوده است و امیدوارم که این برنامه با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان مواجه شود. در کل این اتفاق بزرگی است و حضور «کامنت» در رشت اولین اجرای این سبک موسیقی در خارج از تهران است. همین مساله می تواند شروعی برای گروه های دیگر و خود ما باشد تا بتوانیم در شهرهای دیگر اجرا داشته باشیم. ما استارت این قبیل اجراها را زدیم و به هر حال باید یک گروه این مسیر را آغاز می کرد و این ژانر باید در خارج از تهران هم رشد کند.»
این موزیسین درباره قطعات جدید گروه کامنت هم به این نکات اشاره کرد:«مشغول ضبط یک تک قطعه هستیم که تقریبا هفتاد درصد کار آن انجام شده است و فکر می کنم برای اوایل اسفندماه منتشر شود.»
از سوی دیگر تاریخ برگزاری کنسرت گروه کامنت در تهران هم قطعی شد. هشتم اسفند و سالن «اریکه ایرانیان»، زمان و مکان این برنامه است و بلیت فروشی آن هم به زودی آغاز می شود. این کنسرت به همت شرکت «آوای سوته دلان» به مدیریت «مهدی میرزاباقریان» برگزار خواهد شد.

گروه «کامنت»,آلبوم «رفته از دست»,نیما رمضان
آمار بازدید : 1,136
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500